MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
  • Like
Waarderingen: Xrp
Nogmaals, knap vrouwtje :thumb:

• #2.746
  • #2.749
Masker meegekregen slaap er al 2 nachten mee maar slaapt echt voor geen meter moet 30/04/2019 terug inleveren ben benieuwd of het iets opleverd @mucci hoe gaat het bij jou?

Masker meegekregen slaap er al 2 nachten mee maar slaapt echt voor geen meter moet 30/04/2019 terug inleveren ben benieuwd of het iets opleverd @mucci hoe gaat het bij jou?
Best kut.

Ik had 4,x apneus gemiddeld per uur, ze behandelen met een cpap pas vanaf 5 apneus per uur. Toen ik op m'n zij lag had ik best weinig apneus, wel een paar hypopneus. Toen ik op m'n rug lag waren dat er 17 per uur.:(

Ze zeiden dat ik met een rugzak moet slapen :thinking:

Best kut.

Ik had 4,x apneus gemiddeld per uur, ze behandelen met een cpap pas vanaf 5 apneus per uur. Toen ik op m'n zij lag had ik best weinig apneus, wel een paar hypopneus. Toen ik op m'n rug lag waren dat er 17 per uur.:(

Ze zeiden dat ik met een rugzak moet slapen :thinking:
Met een rugzak slapen? Lekker is dat zeg...
Kun je niet ageren tegen deze diagnose? Dat je alsnog behandeling wilt?

Met een rugzak slapen? Lekker is dat zeg...
Kun je niet ageren tegen deze diagnose? Dat je alsnog behandeling wilt?
Flink kut idd. Het enige wat ik kon doen was later opnieuw komen slapen als het erger was :/ of de cpap zelf kopen maar dat is +-1000euro zonder terugbetaling

Flink kut idd. Het enige wat ik kon doen was later opnieuw komen slapen als het erger was :/ of de cpap zelf kopen maar dat is +-1000euro zonder terugbetaling
Pff, de gezondheidszorg is weer lekker. Beetje regeltjesneukerij imo.

Net zoiets als "ja meneer uw kanker is nog niet erg genoeg om met chemotherapie te beginnen, komt u maar weer terug wanneer het erger is"

• #2.759
  • #2.760
Hoop in ieder geval dat de gains beter zijn zodra ik hersteld ben.

Terug
Naar boven