AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Wat een ellende zeg, en dat omdat je depressief werd in je kuur en het nodig vond om een roosje op je hand te tatooeren :D

Ik zei nog zo dat al die gear je een keer gek zou maken.

iig sterkte ermee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
Is het ook mss een optie om na een paar laser sessies, als de tattoo vaag genoeg is geworden een cover-up te laten doen? Dat scheelt mss wel een paar sessies en veel tijd en pijn, ik vind t wel oprecht kut voor je als vind ik de tattoo ook weer niet bijzonder lelijk.

Ga sowieso coveren man maar moet dan wel licht genoeg zijn om te coveren

• #2.783
Wat een ellende zeg, en dat omdat je depressief werd in je kuur en het nodig vond om een roosje op je hand te tatooeren :D

Ik zei nog zo dat al die gear je een keer gek zou maken.

iig sterkte ermee.

Haha die roosje op me hand is gewoon goed me andere arm is fucked up

Hoe staat het er hier voor? Arm beetje aan het herstellen hoop ik :D

• #2.785
Hoe staat het er hier voor? Arm beetje aan het herstellen hoop ik :D

Zeker zeker alles is weer normaal moet 21mei weer kliniek veldhoven bij de huidtherapeut ben benieuwd hoeveel verschil zo een sterke laser gaat maken.

Ben redelijk inactief laatste tijd druk met werk etc.

yo yo freddy krueger, whats up met die gains dan?

• #2.787
yo yo freddy krueger, whats up met die gains dan?

Haha rustig bro laatste tijd druk bezig met werk sinds dat mijn werkplek veranderd is kan ik weinig op het forum tijdens werk. Moet alles op een rijtje zetten voordat ik weer wat gains kan maken stress helpt niet, kan trainen/spuiten wat ik wil maar ging gewoon niet. Cruise momenteel op 125mg test, en zet altijd nog 5iu Hgh.

Moet 21mei laseren misschien als ik na die behandeling wat resultaat zie van het verdwijnen van me tattoe dat ik wat meer gemotiveerd ben, nu is de hoop een beetje ver te zoeken. Al hoewel veel mensen zeggen dat het niet opvalt en dat het me toch goed staat.

Haha rustig bro laatste tijd druk bezig met werk sinds dat mijn werkplek veranderd is kan ik weinig op het forum tijdens werk. Moet alles op een rijtje zetten voordat ik weer wat gains kan maken stress helpt niet, kan trainen/spuiten wat ik wil maar ging gewoon niet. Cruise momenteel op 125mg test, en zet altijd nog 5iu Hgh.

Moet 21mei laseren misschien als ik na die behandeling wat resultaat zie van het verdwijnen van me tattoe dat ik wat meer gemotiveerd ben, nu is de hoop een beetje ver te zoeken. Al hoewel veel mensen zeggen dat het niet opvalt en dat het me toch goed staat.

@Col_inc komt goed bro gewoon ff festivalletje pakken en flink losgaan ;)

Beetje dit topic door genomen wel nice dat je overal zo open over bent.
Maar bro die sleeve is toch niet in 1 sessie gezet?
Je zag dan toch dat het niet netjes werd?
Maar wel leip dat je neef zelfs nog zegt hij is goede.
Echt fokop bro hoop dat alles weer netjes word .
Neef zou ook minimaal platte hand krijgen maargoed.
Succes gap en na regen komt zonneschijn !
Hoelang zit je btw al aan de HGH? En merk je al negatieve sides of iets?

Ja man jwz.

• #2.791

7 maanden aan de hgh momenteel, negatieve sides? Nee totaal niks 5iu per dag... soms als ik voor het slapen zet beetje last van handen verder niks in het begin wel heeeeeel erg last gehad van handen echt heel erg.

Die sleeve is laatste sessie verneukt toen het zwarte erin ging dus al het schaduwwerk waar ik 9 uurtjes voor zat, kon voorheen niet zien hoe of wat want het bleek dat zijn inkt ook echt troep was en dat zag je niet na een paar weken maar na een maandje of 2 leek me tattoe al 10jaar oud.....

• #2.792
Probeer momenteel gewoon met lange mouwen etc te trainen zoveel mogelijk afdekken. Ben echt perfectionistisch dus heel erg lastig voor mij wat ook weer depressie veroorzaakt, ik ben wel weer op de goede weg met trainen. Ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn van mijn arm zodat ik me weer goed/lekker in me vel voel.

Probeer momenteel gewoon met lange mouwen etc te trainen zoveel mogelijk afdekken. Ben echt perfectionistisch dus heel erg lastig voor mij wat ook weer depressie veroorzaakt, ik ben wel weer op de goede weg met trainen. Ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn van mijn arm zodat ik me weer goed/lekker in me vel voel.
Ben je al in therapie geweest voor je depressie?

• #2.794
Ben je al in therapie geweest voor je depressie?

Nee want denk zelf altijd eerlijk gezegd met praten kom je er niet.... moet gewoon die omschakel maken denk ik altijd maar wanneer weet ik niet haha. Heb geen makkelijke leven gehad veel meegemaakt, als je me zo ziet zou je dat niet zeggen.

Nee want denk zelf altijd eerlijk gezegd met praten kom je er niet.... moet gewoon die omschakel maken denk ik altijd maar wanneer weet ik niet haha. Heb geen makkelijke leven gehad veel meegemaakt, als je me zo ziet zou je dat niet zeggen.
Een psycholoog kan je daar bij helpen man. Zo'n zaken moet je niet laten aanslepen

Zo dacht ik er ook over man, heb nu 1 gesprek gehad en hoe raar het ook klinkt heeft het voor mij al wel wat geholpen.

• #2.797
Hmmm miss toch eens overwegen om te gaan. Nadat die slaapapneu onderzoek afgerond is elke keer vrij nemen dit dat ben het wel zat.

Leuk je gezien te hebben! Was een mooi feestje!!

Terug
Naar boven