Rick29
Cool Novice
- Waardering
- 156
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het ook mss een optie om na een paar laser sessies, als de tattoo vaag genoeg is geworden een cover-up te laten doen? Dat scheelt mss wel een paar sessies en veel tijd en pijn, ik vind t wel oprecht kut voor je als vind ik de tattoo ook weer niet bijzonder lelijk.
Wat een ellende zeg, en dat omdat je depressief werd in je kuur en het nodig vond om een roosje op je hand te tatooeren
Ik zei nog zo dat al die gear je een keer gek zou maken.
iig sterkte ermee.
Hoe staat het er hier voor? Arm beetje aan het herstellen hoop ik![]()
Haha rustig bro laatste tijd druk bezig met werk sinds dat mijn werkplek veranderd is kan ik weinig op het forum tijdens werk. Moet alles op een rijtje zetten voordat ik weer wat gains kan maken stress helpt niet, kan trainen/spuiten wat ik wil maar ging gewoon niet. Cruise momenteel op 125mg test, en zet altijd nog 5iu Hgh.
Moet 21mei laseren misschien als ik na die behandeling wat resultaat zie van het verdwijnen van me tattoe dat ik wat meer gemotiveerd ben, nu is de hoop een beetje ver te zoeken. Al hoewel veel mensen zeggen dat het niet opvalt en dat het me toch goed staat.

Beetje dit topic door genomen wel nice dat je overal zo open over bent.
Maar bro die sleeve is toch niet in 1 sessie gezet?
Je zag dan toch dat het niet netjes werd?
Maar wel leip dat je neef zelfs nog zegt hij is goede.
Echt fokop bro hoop dat alles weer netjes word .
Neef zou ook minimaal platte hand krijgen maargoed.
Succes gap en na regen komt zonneschijn !
Hoelang zit je btw al aan de HGH? En merk je al negatieve sides of iets?
Beetje dit topic door genomen wel nice dat je overal zo open over bent.
Maar bro die sleeve is toch niet in 1 sessie gezet?
Je zag dan toch dat het niet netjes werd?
Maar wel leip dat je neef zelfs nog zegt hij is goede.
Echt fokop bro hoop dat alles weer netjes word .
Neef zou ook minimaal platte hand krijgen maargoed.
Succes gap en na regen komt zonneschijn !
Hoelang zit je btw al aan de HGH? En merk je al negatieve sides of iets?
Ben je al in therapie geweest voor je depressie?Probeer momenteel gewoon met lange mouwen etc te trainen zoveel mogelijk afdekken. Ben echt perfectionistisch dus heel erg lastig voor mij wat ook weer depressie veroorzaakt, ik ben wel weer op de goede weg met trainen. Ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn van mijn arm zodat ik me weer goed/lekker in me vel voel.
Een psycholoog kan je daar bij helpen man. Zo'n zaken moet je niet laten aanslepenNee want denk zelf altijd eerlijk gezegd met praten kom je er niet.... moet gewoon die omschakel maken denk ik altijd maar wanneer weet ik niet haha. Heb geen makkelijke leven gehad veel meegemaakt, als je me zo ziet zou je dat niet zeggen.
Zo dacht ik er ook over man, heb nu 1 gesprek gehad en hoe raar het ook klinkt heeft het voor mij al wel wat geholpen.Nee want denk zelf altijd eerlijk gezegd met praten kom je er niet.... moet gewoon die omschakel maken denk ik altijd maar wanneer weet ik niet haha. Heb geen makkelijke leven gehad veel meegemaakt, als je me zo ziet zou je dat niet zeggen.