AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Vandaag tuin gedaan bij me ma tegels lopen sjouwen wat ben ik blij dat ik niet naar de sportschool ben gegaan in de ochtend ben gesloopt.

Morgen Rug/Bicep/Buik flink aanpakken, maandag zal ik eens me bench proberen te filmen eerst maar eens bijkomen

Zieke stats hoor! Lekker knallen!!

• #2.883
Wat een weer zeg, dat word geen sporten voor mij vandaag. Zal deze week eens me bench filmen.

• #2.886
Waarom kan ik geen video uploaden vanuit instagram?

• #2.887
-

Laatst bewerkt:
Respect, serieus niet verwacht dat je zo deliveren, dus mijn complimenten

• #2.893

Hier man, druk laatste tijd niet normaal wel nog steeds aan het trainen 4/5 x pw.

Vakantie komt er ook al aan bijna tijd vliegt voorbij, veel privé dingetjes wat laatste tijd bij komt kijken wat ik niet hier zomaar wil open gooien.

• #2.894
Zit momenteel week 6 van me kuur, ik ben overgeswitched van test/tren/deca naar test/tren/mast voor 10 weken nog moet zeggen word kurkdroog en gewicht blijft hetzelfde begin zelfs voor het eerst buikspieren te zien :D

Merk meestal dat de rek na 6 weken ook wel eruit is met meeste compounds, en wou goed droog op vakantie en moet zeggen gaat de goede kant op. Kracht absurd nog steeds al eet ik wel heel clean nog steeds kracht als een stier.

Hier man, druk laatste tijd niet normaal wel nog steeds aan het trainen 4/5 x pw.

Vakantie komt er ook al aan bijna tijd vliegt voorbij, veel privé dingetjes wat laatste tijd bij komt kijken wat ik niet hier zomaar wil open gooien.

Waar gaat de reis heen? Verloopt je kuur goed?

• #2.896
Waar gaat de reis heen? Verloopt je kuur goed?

30e Bodrum Turkije, ja zeker zit momenteel wel laag in de carbs, denk dat dat een heel groot verschil maakt bij mij. Merk wel echt goed dat wanneer ik low carb eet veel droger uit kom te zien en voel me zeker niet slecht momenteel in me kuur, alleen ja prive omstandigheden behoorlijk moeilijk momenteel.

• #2.897
@Camelus tijdelijke ban? Lilly putter wat heb je nou weer geflikt

Terug
Naar boven