Fitness Seller

Kastnation 2020

De mindfuck is vele malen groter in je blast dan in je cruise. Als het leven even niet zo mee zit, maak het jezelf dan wat gemakkelijker en ga cruisen. Is goed voor je koppie, want je hebt al genoeg aan je hoofd dan.

Been there done that

• Topic Starter Topic Starter
waar kan ik alle im injections spots vinden glute/delts/quad ben ik al bekend mee maar de rest.....

voor 4ml welke spot zou nog meer kunnen anders dan quad/glute anders moet ik 2x2ml zetten kan ook....

weet niet man op een of andere manier....

en waarom korte ester

Vind het ook maar eng om bijv te injecteren in bi/tri/lats/pecs/calves
Ik wisselde altijd met schouders en glutes, glute vond ik het fijnst (kan meer hebben) schouder was het boven de 2ml best pijnlijk.
blauw is overigens gewoon prima voor de billetjes

Vind het ook maar eng om bijv te injecteren in bi/tri/lats/pecs/calves
Ik wisselde altijd met schouders en glutes, glute vond ik het fijnst (kan meer hebben) schouder was het boven de 2ml best pijnlijk.
blauw is overigens gewoon prima voor de billetjes

Kwestie van doen. Heb denk ik bijna overal al gezet op de teardrop en onderarmen na. Alleen traps en calves vond ik wat minder geslaagd.

Ga deze week beginnen met injectie spots foam rollen wie weet scheelt het krijg altijd last aan einde van kuur dat me glutes en quads zoveel pijn doen dat ik eerste 5 dagen niet kan lopen bukken of wat dan ook.

Juist dat ja ik heb meestal met glute kan ik niet squatten niks man.... en ik vind het ook wel eng om op andere plekken te injecteren dan quad/glute.....

Juist dat ja ik heb meestal met glute kan ik niet squatten niks man.... en ik vind het ook wel eng om op andere plekken te injecteren dan quad/glute.....

Waar ik ook nog tussen twijfel om eod te injecteren ipv 1x per week na mijn cruise g ik dat ook proberen

Wil dan chest quads glutes en dan 2 ml eod injecten

Chest met een slin naaldje lijkt me niet verkeerd

Waar ik ook nog tussen twijfel om eod te injecteren ipv 1x per week na mijn cruise g ik dat ook proberen

Wil dan chest quads glutes en dan 2 ml eod injecten

Chest met een slin naaldje lijkt me niet verkeerd
ik doe alles buiten glutes nu met slin naalden

ik sta nooit helemaal droog en ook is het mij destijds gelukt om qauds met een slin naald te prikken

Terug
Naar boven