AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
ben eigelijk benieuwd of je dit alleen zegt of ook echt gaat doen? , ken zoveel jongens waarbij blasten steeds langer worden en cruise steeds korter.

bij mij ook hoor.... maar na deze blast moet ik sowieso er tussen uit hoe moeilijk het ook zal worden.... vorig keer heb ik 6 weken vol kunnen houden.

btw eerste blast cruise blast 2018

waarom is dat zo moeilijk? als je cruise op 125mg test en goed eet traind kun je heel veel massa gewoon behouden hoor.

ben nu zelf 13 weken off na 1.5jaar blast cruise en ben pas 3.5 kilo verloren en ging off na een blast

waarom is dat zo moeilijk? als je cruise op 125mg test en goed eet traind kun je heel veel massa gewoon behouden hoor.

ben nu zelf 13 weken off na 1.5jaar blast cruise en ben pas 3.5 kilo verloren en ging off na een blast

vasthouden is me wel gelukt alleen ja mindfuck is gewoon erg man... en dan ook zeker als je in een kut situatie zit weet niet in ieder geval vorig keer meegemaakt in me cruise en dat was me eerste cruise.

Maand off na jaar on , vreemd je eigen hormoon aanmaal

het is niet altijd makkelijk nee als ik eerlijk moet zijn....

en gezondheid ja moet wel even bloedprikken voor me waardes etc... maar maak me eerder druk om psychische bijwerkingen als ik eerlijk moet zijn en niet alleen door het kuren hoor ook alles om me heen. Zeker geen makkelijk leventje gehad
Nogmaals: cruisen en in het vervolg lager doseren. Mochten de klachten er dan nog zijn is het geen schande om even met een psycholoog te praten.

ik snap wat je bedoeld man maar het is niet alleen door het kuren.... bepaalde dingen die je meemaakt, ziet in het leven hebben ook invloed op je en natuurlijk aas versterkt de gedachte.

En anders je goeie quad pakken en daar spots verdelen. Je hebt zeker zo'n 20cm aan lengte om te pinnen.

Binnenkant quad als ik er al aan denk gaat t al fout ik hou het even bij glute even aankijken hoe dat gaat zondag

idd ben ook wel benieuwd...

Gaat om het gedeelte van je qaud binnenkant boven knie ,al je rechtstaat zie je de "druppel" zitten

eng man ik heb 1 x echt net iets boven me knie gezet weet niet wat er gebeurde maar heel me been liep vol met vocht ben naar de dokter geweest die dacht infectie maar ik blijf er bij denk nog steeds dat ik een zenuw of iets geraakt had. Echt 1 vochtballon was me been geworden kon er gewoon in drukken en het bleef paar seconden ingedrukt

Lekker dan

Niets zo chill als glute toch

Glute vind ik persoonlijk minder , kuit is helemaal kut

Terug
Naar boven