XXL Nutrition

Kastnation 2020

op een of andere manier val ik flauw man voor naalden maar misschien valt het nu wel mee, heb de eerste kuren echt vaak gehad dat ik gewoon weg viel hahahaha

Als je in je quad prikt zie je de naald, prik in je reet, zie je ze niet :p

• Topic Starter Topic Starter
hahaha werkte het maar zo, in quad voel ik me er beter bij weet niet waarom maar heb al tijdje niet gehad dat ik ben flauwgevallen blijkbaar toch gewend geraakt, vroeger was het bij het bloedprikken al. Me eerste kuren waren echt een drama:D

Hey kerel, Let je wel goed op je gezondheid?
Je vertoond de begin verschijnselen van een oude trainingsmaat van mij....je wilt niet weten wat er van hem terecht gekomen is en ook waar die allemaal terechtgekomen is.
Ik ken je niet, ik hoop dat ik er ver naast zit, maar dat gun het je zeker niet.

Hey kerel, Let je wel goed op je gezondheid?
Je vertoond de begin verschijnselen van een oude trainingsmaat van mij....je wilt niet weten wat er van hem terecht gekomen is en ook waar die allemaal terechtgekomen is.
Ik ken je niet, ik hoop dat ik er ver naast zit, maar dat gun het je zeker niet.

het is niet altijd makkelijk nee als ik eerlijk moet zijn....

en gezondheid ja moet wel even bloedprikken voor me waardes etc... maar maak me eerder druk om psychische bijwerkingen als ik eerlijk moet zijn en niet alleen door het kuren hoor ook alles om me heen. Zeker geen makkelijk leventje gehad

En voor je het weet trek je weer olie op omdat je niet diep genoeg heb geinjecteerd... waarom zou je dat doen als je rustig weg kan met 0.8 x 40?
Omdat je met 0,6x25 gewoon in de spier zit? Tenzij je obees bent ofzo.

Bovendien kun je in principe ook subq injecteren, maar dat geeft blauwe plekken en is wat minder fijn omdat het kan prikken. Wordt alsnog opgenomen.

Bovendien kun je in principe ook subq injecteren, maar dat geeft blauwe plekken en is wat minder fijn omdat het kan prikken. Wordt alsnog opgenomen.

Tja. Het zal wel in mijn hoofd zitten :p Maar glutes zet ik gewoon met 40. En ik sta gewoon op 12% :p

True.

Tja. Het zal wel in mijn hoofd zitten :p Maar glutes zet ik gewoon met 40. En ik sta gewoon op 12% :p

True.
Ik zou mezelf liever niet perforeren met 0,8x40mm :roflol:, maar goed er is geen kans dat je niet in de spier zit lol.
Net zoals 0,6x25mm voor delts echt absurd groot is:o.

• Like
Waarderingen: Wxng

De 4 ml van TS kan niet subq. Of nouja, theoretisch gezien uiteraard wel maar denk dat je daar nogal ongelukkig van wordt.

dus die 0.6x25mm zou goed moeten kunnen? zit rond 11% op het moment.

het is niet altijd makkelijk nee als ik eerlijk moet zijn....

en gezondheid ja moet wel even bloedprikken voor me waardes etc... maar maak me eerder druk om psychische bijwerkingen als ik eerlijk moet zijn en niet alleen door het kuren hoor ook alles om me heen. Zeker geen makkelijk leventje gehad
Je maakt het jezelf ook wel niet makkelijk he.

Niet zo bij de pakken blijven zitten

Ja, is prima.

Maar tbf beter ga je cruisen met al die ingekapselde olie en moeite met injectspots rouleren...

ja dat helemaal erin en beetje indrukken sowieso ik ga zondag glutes pakken met 0.6x25mm ik zal de komende weken me been even niet aanraken in ieder geval me rechter been niet...

ga proberen dit kuur gewoon af te ronden zonder in rechter been te hoeven te injecteren.

daarna sowieso 8/10 weken proberen te cruisen... op 150mg Test-E + hcg 2x500iu

8/10 weken proberen te cruisen?

Haal dat proberen maar weg en maak van die 8/10 weken minimaal 15.

oke, ik hou sowieso even 10 weken aan daarna kijk ik verder sowieso laatste week even bloedprikken....

Terug
Naar boven