- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
ben benieuwd eerste keer NPP!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huisarts assistent gaf aan dat me schildklier aan de lage kant was ik neem aan dat dit komt door de groeihormoon. eventueel t3 slikken?
Is niet altijd zo. Is een relatie met FT4. Die moet je dan ook laten bepalen.bij een lage stofwisseling heb je een hoge tsh
Bij een lage tsh heb je een hoge stofwisseling.
Kan voor verwarring zorgen. Mijn tsh was 3,6 waardes liggen tussen de 0,4 en 4,0
Carpaal tunnelsyndroom is vervelend, heb ik ook gehad. Je hebt van die soort braces voor je pols hiervoor, moet even zoeken hoe het heette. Heb je het al laten testen middels EMG (Elektromyografie)?Zat op 5,9 januari 2019 dit keer te laag blijkbaar zal morgen bij huisarts alles laten uitprinten. Snap niet waarom mijn igf uitslag zo lang duurt, belangrijkste voor me.
te lage schildklier=carpel tunnel syndrome last van handen wat ik wel echt extreem heb
Carpaal tunnelsyndroom is vervelend, heb ik ook gehad. Je hebt van die soort braces voor je pols hiervoor, moet even zoeken hoe het heette. Heb je het al laten testen middels EMG (Elektromyografie)?

Succes kerel! Las elders al dat je libido weer door het dak heen is![]()
Dat is te merken haha