Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
zojuist contact gehad met huisarts assistent, morgen 15;45 afspraak gekregen met de huisarts over het bespreken van mijn waardes.

Huisarts assistent gaf aan dat me schildklier aan de lage kant was ik neem aan dat dit komt door de groeihormoon. eventueel t3 slikken?

igf waarde was nog niet binnen-.- zal morgen zelf wel even aan de huisarts vragen.

• Like
Waarderingen: Apw
bij een lage stofwisseling heb je een hoge tsh
Bij een lage tsh heb je een hoge stofwisseling.

Kan voor verwarring zorgen. Mijn tsh was 3,6 waardes liggen tussen de 0,4 en 4,0
Is niet altijd zo. Is een relatie met FT4. Die moet je dan ook laten bepalen.
Weet niet precies meer hoe het zat. Maar @Galen zal het wel weten

• #3.347
Zat op 5,9 januari 2019 dit keer te laag blijkbaar zal morgen bij huisarts alles laten uitprinten. Snap niet waarom mijn igf uitslag zo lang duurt, belangrijkste voor me.

te lage schildklier=carpel tunnel syndrome last van handen wat ik wel echt extreem heb

Zat op 5,9 januari 2019 dit keer te laag blijkbaar zal morgen bij huisarts alles laten uitprinten. Snap niet waarom mijn igf uitslag zo lang duurt, belangrijkste voor me.

te lage schildklier=carpel tunnel syndrome last van handen wat ik wel echt extreem heb
Carpaal tunnelsyndroom is vervelend, heb ik ook gehad. Je hebt van die soort braces voor je pols hiervoor, moet even zoeken hoe het heette. Heb je het al laten testen middels EMG (Elektromyografie)?

Goed topic, wanneer komen er pics van de vriendin. Ik vraag dit voor een vriendin.

• #3.350
Carpaal tunnelsyndroom is vervelend, heb ik ook gehad. Je hebt van die soort braces voor je pols hiervoor, moet even zoeken hoe het heette. Heb je het al laten testen middels EMG (Elektromyografie)?

nee heb ik niet gedaan maar weet het wel zeker bijna. Word s'nachts echt vaak wakker alsof iemand op me hand staat en loopt te wrijven met zijn schoen :roflol:

• #3.351
5iu slin shot pre workout daar gaan we dan abs/chest/tricep.

Als je TSH te hoog is wordt vaak aangeraden om T3 en T4 ook te meten.
Kan best zijn dat die wel gewoon binnen de range liggen.
Weet niet hoe dat zit bij verhoogde TSH door HGH tho.

• #3.353
Zo die zit erin 4,5ml bijna en dat dan ma wo vr t*ring.....

tijd om te gaan slapen morgen staat rug/bicep op de planning en dan woensdag legs met vriendin.

hopelijk kickt die npp snel in (korte ester) weinig ervaring mee iemand enig idee wanneer ik iets zal voelen of zien kwa fysiek.

• Like
Waarderingen: Apw
Maatje van mij stuurde na 3 dagen dat het inkickte

• #3.355
honger gevoel zit er al gelijk in door de insuline

Succes kerel! Las elders al dat je libido weer door het dak heen is :D

• #3.359
Licht verhoogd zeiden ze ben best geschrokken van bepaalde waardes bijvoorbeeld CK @Galen kom er maar in hoe kan dit? Ze gaat onderzoek doen en contact opnemen met me.

ik kan trainen wat ik wil maar als mijn CK zo hoog is breek ik alleen maar af. Kan dit eventueel door GH komen dat heeft eerder met zenuwen te maken dan spieren lijkt me sterk.

C3A7B4AE-237D-41E6-8EB8-D0338A51050D.jpeg

Wat was de reden om bloed te prikken? (Ik heb de rest van het topic niet gevolgd.)

Die CK-waarde is vrij gangbaar voor mensen die trainen. Weet niet of je orals gebruikt, maar dat kan ASAT/ALAT natuurlijk verhogen. Door training kan dit ook verhogen, al is dan de waarde van ASAT meestal hoger dan dat van ALAT. Gezien je bilirubine en GGT normaal zijn, zou ik me daar niet zo zorgen om maken als er geen aanleiding is om te denken dat je lever iets mankeert.

Wil je zekerheid? Train een week niet (ook niet injecteren, dat kan ook CK verhogen) en meet opnieuw.

Zou wel vitamine D suppleren.

Terug
Naar boven