Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat was de reden om bloed te prikken? (Ik heb de rest van het topic niet gevolgd.)
Die CK-waarde is vrij gangbaar voor mensen die trainen. Weet niet of je orals gebruikt, maar dat kan ASAT/ALAT natuurlijk verhogen. Door training kan dit ook verhogen, al is dan de waarde van ASAT meestal hoger dan dat van ALAT. Gezien je bilirubine en GGT normaal zijn, zou ik me daar niet zo zorgen om maken als er geen aanleiding is om te denken dat je lever iets mankeert.
Wil je zekerheid? Train een week niet (ook niet injecteren, dat kan ook CK verhogen) en meet opnieuw.
Zou wel vitamine D suppleren.
Ben ik de enige die het grappig vind dat er een '!' staat achter je testosteronwaarde?![]()
Waarom hebben ze je ook niet op hematocriet geprikt?
Nu je niet meer sport, heb je zin om eens mee te gaan naar een bingo avond?Werd zojuist terug gebeld door de huisarts. Ze gaf aan dat inderdaad CSK te maken kan hebben met extreem sporten en zoals @Galen dat al aangaf zei zij het ook. Tijdje niet sporten en dan opnieuw bloedprikken voor de zekerheid.
@Galen enig idee wat ik zelf hieraan kan doen buiten goed eten/rust. Dat ik toch me CSK waarde iets naar beneden kan halen?
Hoort toch gewoon bij fanatiek trainen, doe je weinig aan volgens mij..
Waarom maak je je zo druk om die waardes.....Ik zeg maar wat he ik train best weinig me benen, stel je voor ik train mijn benen meer en geef mijn bovenlichaam wat meer rust want ik merk echt wel dat me bovenlichaam gesloopt is en pijn doet omdat ik zwaar til. Kan het zo zijn dat omdat ik te snel bovenlichaam (te weinig rust) train waardoor die waarde zo hoog ligt?
Heb wel weken dat ik bijvoorbeeld 2/3 x in 1 week gewoon 150+ bankdruk voor aantal reps.
Gewoon niet trainen, dan weet je zeker dat het daardoor komt.Werd zojuist terug gebeld door de huisarts. Ze gaf aan dat inderdaad CSK te maken kan hebben met extreem sporten en zoals @Galen dat al aangaf zei zij het ook. Tijdje niet sporten en dan opnieuw bloedprikken voor de zekerheid.
@Galen enig idee wat ik zelf hieraan kan doen buiten goed eten/rust. Dat ik toch me CSK waarde iets naar beneden kan halen?
Gewoon niet trainen, dan weet je zeker dat het daardoor komt.
Omdat je toch gaat trainen en blasten.lever waarde niet om druk te maken? Lichtelijk verhoogd ik weet niet tot hoeverre lichtelijk is.
Conclusie, shit mijn bloedtest schrik ik van, maar ik ben net begonnen met blasten dus alle adviezen negeer ik lekker![]()