AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Je sport dan ook extreem en gebruikt extreme doseringen aan prestatieverhogende middelen, dus daarmee kun je er vanuit gaan dat sommige waardes in je bloed ook significant verhoogd zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.383
Gisteren toch even legs getraind met vriendin. Vandaag rustdag? Overal spierpijn. Morgen staat rug/bicep op schema.

Vanavond maar weer een 4.3ML zetten. Ik twijfel nog steeds tussen glute/quad vind 4.3ML behoorlijk wat voor in quads.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Gisteren toch even legs getraind met vriendin. Vandaag rustdag? Overal spierpijn. Morgen staat rug/bicep op schema.

Vanavond maar weer een 4.3ML zetten. Ik twijfel nog steeds tussen glute/quad vind 4.3ML behoorlijk wat voor in quads.

Verdelen over 2 spuiten...2 resp. 2,3ml gaat makkelijk

Als je heel langzaam injecteert kan je heus wel 4 of 5ml in je been zetten lijkt me? De quadriceps is een enorme spier

• #3.387
  • #3.395
Vanochtend wakker geworden om te gaan trainen maar het zat niet mee eerste halfuur dat ik wakker was kon ik amper mijn handen bewegen zoveel kramp had ik door de groeihormoon. Met zoveel bijwerkingen ben ik toch best wel benieuwd wat mijn igf gaat scoren. Aanstaande maandag weer een poging wagen om te kijken of ze mijn igf waarde al binnen hebben.

Vanochtend wakker geworden om te gaan trainen maar het zat niet mee eerste halfuur dat ik wakker was kon ik amper mijn handen bewegen zoveel kramp had ik door de groeihormoon. Met zoveel bijwerkingen ben ik toch best wel benieuwd wat mijn igf gaat scoren. Aanstaande maandag weer een poging wagen om te kijken of ze mijn igf waarde al binnen hebben.
Cts heeft helaas niks met je igf te maken

Snap niet dat je cts houd je zit al
Langer dan een jaar op hgh?

Terug
Naar boven