- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren toch even legs getraind met vriendin. Vandaag rustdag? Overal spierpijn. Morgen staat rug/bicep op schema.
Vanavond maar weer een 4.3ML zetten. Ik twijfel nog steeds tussen glute/quad vind 4.3ML behoorlijk wat voor in quads.
Verdelen over 2 spuiten...2 resp. 2,3ml gaat makkelijk
Als je heel langzaam injecteert kan je heus wel 4 of 5ml in je been zetten lijkt me? De quadriceps is een enorme spier
krijg toch best vaak een pip. Net 4,3 in anus gezet toch uiteindelijk.
Gaat wel meer in als je echt wiltAls je heel langzaam injecteert kan je heus wel 4 of 5ml in je been zetten lijkt me? De quadriceps is een enorme spier
inderdaad, HOW BAD DO YOU WANT IT KOSSO?!
Alleen tijdens de hamsterweken@RockOfAges vertelde dat hij makkelijk 4ml per wang kwijt kan
soms is het geen 5ml maar 10mlin de anus?

Cts heeft helaas niks met je igf te makenVanochtend wakker geworden om te gaan trainen maar het zat niet mee eerste halfuur dat ik wakker was kon ik amper mijn handen bewegen zoveel kramp had ik door de groeihormoon. Met zoveel bijwerkingen ben ik toch best wel benieuwd wat mijn igf gaat scoren. Aanstaande maandag weer een poging wagen om te kijken of ze mijn igf waarde al binnen hebben.
Snap niet dat je cts houd je zit alVanochtend wakker geworden om te gaan trainen maar het zat niet mee eerste halfuur dat ik wakker was kon ik amper mijn handen bewegen zoveel kramp had ik door de groeihormoon. Met zoveel bijwerkingen ben ik toch best wel benieuwd wat mijn igf gaat scoren. Aanstaande maandag weer een poging wagen om te kijken of ze mijn igf waarde al binnen hebben.
Snap niet dat je cts houd je zit al
Langer dan een jaar op hgh?
??