XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.404
Wat is de meerwaarde van 8iu tov 4 of 6?
Met gear kan ik nog wel begrijpen dat 1500 test meer gains geeft dan 750 test, maar gaat dit ook op voor HGH?

Met 8iu dagelijks voor langere periodes kan ik me ook wel voorstellen dat insulin sensitivity een dingetje gaat worden... de rest van je leven diabetisch zijn lijkt me een beetje kut. Dat zijn sides van een andere categorie dan haarverlies of gyno ofzo lol

• #3.412
Wat is de meerwaarde van 8iu tov 4 of 6?
Met gear kan ik nog wel begrijpen dat 1500 test meer gains geeft dan 750 test, maar gaat dit ook op voor HGH?

Met 8iu dagelijks voor langere periodes kan ik me ook wel voorstellen dat insulin sensitivity een dingetje gaat worden... de rest van je leven diabetisch zijn lijkt me een beetje kut. Dat zijn sides van een andere categorie dan haarverlies of gyno ofzo lol

nou geloof me als ik meer per maand kon betalen had ik wel op een 15iu gezeten per dag maar 8iu per dag is al een aardige grap wat niet zomaar iemand kan betalen met een standaard loon.

• #3.420
Nee, dat weet ik zeker. Als het niet bij je werkt dan moet je nog langzamer opbouwen, of heb je reeds een chronisch probleem.

is goed dankjewel! Het is wel shit want wist niet dat me hgh overdoseerd was. Dus ging van de zoveel iu opeens naar de zoveel iu......

Terug
Naar boven