MuscleMeat

Kastnation 2020

Denk inderdaad niet dat het mij heel veel uitmaakt...

Is ook een stukje onmacht natuurlijk, dat je achteraf niet goed genoeg blijkt en ze het nodig elders vandaan moet halen. Kan me voorstellen dat je die woede dan wilt botvieren op iemand die het beter doet dan jij :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.502
Is ook een stukje onmacht natuurlijk, dat je achteraf niet goed genoeg blijkt en ze het nodig elders vandaan moet halen. Kan me voorstellen dat je die woede dan wilt botvieren op iemand die het beter doet dan jij :D

true, ik heb het meegemaakt 2 meiden 7 jaar lang relatie nooit vreemdgegaan en dan kom ik aankakken. Gozer gaat werken en ik lig in zijn bed elke keer. Heb ook duidelijk tegen dat meisje gezegd niet doen als ik het was zou ik een moord plegen.... en zij maar liegen ja maar we gaan uit elkaar dit en dat en tja voor je het weet ben je paar maanden verder.

de poll staat nog open. zal ik deze verwijderen?
Wil je een nieuwe? :eyebrow:

haha nee het is meer voor mij een legitieme reden om mijn agressie te mogen uiten, moet wel heterdaad zijn...

• #3.509
haha nee het is meer voor mij een legitieme reden om mijn agressie te mogen uiten, moet wel heterdaad zijn...

Als @Punjab de punani van @HillR niet zou goed behandelen zou ze wel vragen of ik een kijkje zou willen nemen dus aan de ene kant heeft die gelijk maar aan de andere kant zou ik ze alsnog afslachten.

Jij komt niet eens op hoofdhoogte om te slaan midget
tenor (1).gif

Wat denk jij dan

Ik geloof niet dat ik in de mood zou zijn om te joinen als ik Pun met één of andere stomme sloerie in bed aan zou treffen. Of op de bank, de auto, in bad, of waar dan ook for that matter.

Ik geloof niet dat ik in de mood zou zijn om te joinen als ik Pun met één of andere stomme sloerie in bed aan zou treffen. Of op de bank, de auto, in bad, of waar dan ook for that matter.
Ja dat is inderdaad wat ik bedoelde :roflol:

Als ik jullie bezig zou zien zou ik er geen probleem mee hebben te joinen.
Ik ben niet zo moeilijk.

Eindelijk een topic op niveau.

Ik sluit mij overigens aan bij Anus. Zeiltje leggen, beiden met kapmes bewerken. Tanden eruit wrikken. Restjes in zuur pleuren. Van te voren nog even dingen in zijn achterwerk proppen en natuurlijk beginnen met kappen bij de vingers, weer dichtnaaien zodat hij niet dood bloed en langer kan lijden. De ander laten toekijken. Zoiets.

Eindelijk een topic op niveau.

Ik sluit mij overigens aan bij Anus. Zeiltje leggen, beiden met kapmes bewerken. Tanden eruit wrikken. Restjes in zuur pleuren. Van te voren nog even dingen in zijn achterwerk proppen en natuurlijk beginnen met kappen bij de vingers, weer dichtnaaien zodat hij niet dood bloed en langer kan lijden. De ander laten toekijken. Zoiets.

Klinkt ergens als of je dit al eens gedaan hebt :roflol:

• #3.520

en mij dan? zou je dan wel joinen.

Terug
Naar boven