Fitness Seller

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Nu ga ik de mist in, want gewicht druk je niet uit in kg, maar in Newton. Ik had moeten zeggen ik weeg 1079 Newton.
Ik begrijp dat je een massa hebt van 110 kg. FISSA
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik vindt die D-bol eigenlijk licht overbodig voor het doel dat je wilt bereiken na de kuur. (Ik bedoel maar kan perfect zonder met dat als doel, ik zeg niet dat het niet zal werken, want dat doet het hier uiteraard wel :) ).
 
Ik vindt die D-bol eigenlijk licht overbodig voor het doel dat je wilt bereiken na de kuur. (Ik bedoel maar kan perfect zonder met dat als doel, ik zeg niet dat het niet zal werken, want dat doet het hier uiteraard wel :) ).

waar heb je het over? Dat is me kuur begin 2018 waar je op doelt?
 
Vandaag gaat week 3 van start.

Weinig verandering kwa shape/gewicht. Heb mijn blast met een nieuwe merk gedaan waarvan ik niet weet of het goed gedoseerd is eigenlijk.....

Wat wel ontzettend aanwezig is is mijn libido die behoorlijk is gestegen wat ik ook merk is dat ik heel erg snel opgefokt, agressief word en totaal geen medelijden heb met iemand.
 
Vandaag gaat week 3 van start.

Weinig verandering kwa shape/gewicht. Heb mijn blast met een nieuwe merk gedaan waarvan ik niet weet of het goed gedoseerd is eigenlijk.....

Wat wel ontzettend aanwezig is is mijn libido die behoorlijk is gestegen wat ik ook merk is dat ik heel erg snel opgefokt, agressief word en totaal geen medelijden heb met iemand.

Klinkt vrij heftig geen medelijden. Misschien toch te hoge dosis door ander merk zoals je zei?
 
Vandaag gaat week 3 van start.

Weinig verandering kwa shape/gewicht. Heb mijn blast met een nieuwe merk gedaan waarvan ik niet weet of het goed gedoseerd is eigenlijk.....

Wat wel ontzettend aanwezig is is mijn libido die behoorlijk is gestegen wat ik ook merk is dat ik heel erg snel opgefokt, agressief word en totaal geen medelijden heb met iemand.
Zit er toch iets in :roflol:
 
Zit er toch iets in :roflol:

ja dat sowieso, eerste keer npp voor mij misschien nog maar even afwachten voordat ik echt iets zal merken/voelen.
 
Klinkt vrij heftig geen medelijden. Misschien toch te hoge dosis door ander merk zoals je zei?

dacht dat het door de tren kwam maar kan nu rustig bevestigen dat testosteron dit veroorzaakt.
 
Wat wel ontzettend aanwezig is is mijn libido die behoorlijk is gestegen wat ik ook merk is dat ik heel erg snel opgefokt, agressief word en totaal geen medelijden heb met iemand.
hahaha ohohhh..
Punten incoming!!!

Stay strong vriend
 
Fuck medelijden, up the dose kosso :bierbang: :flex:
 
Vandaag gaat week 3 van start.

Weinig verandering kwa shape/gewicht. Heb mijn blast met een nieuwe merk gedaan waarvan ik niet weet of het goed gedoseerd is eigenlijk.....

Wat wel ontzettend aanwezig is is mijn libido die behoorlijk is gestegen wat ik ook merk is dat ik heel erg snel opgefokt, agressief word en totaal geen medelijden heb met iemand.

Heb je eindelijk eens echte gear :roflol:
 
Er is een verschil tussen geen medelijden en geen geweten, dus hopelijk gaat het om het eerste.
 
Wel jammer van Enes :windup:
 
Hoe zit het met je voeding? Track je alles wel?

Ja of ik moet ergens een grote rekenfout maken...

Ik gebruik ook lang werkende insuline enigste wat ik daarvan merk is dat ik 24/7 honger heb en blijf vreten meer dan caloriebehoefte en toch niet aankom dus wil deze er na deze week uitgooien en even kijken hoe het dan zal gaan.
 
Back
Naar boven