MuscleMeat

Kastnation 2020

Begint echt buff te worden bro.

Please sla mij niet tijdens stappen thanks

:thumbs:Gaat lekker bro

Niet de beste foto’s maar korte shape check

0C05AB3A-0AF5-436B-A2BE-5B02354298E8.jpegA3B3F73F-E070-49FF-BD21-80617D807778.jpeg

wordt het niet eens tijd dat je gaat trainen kosso?

• Like
Waarderingen: Apw
Ojee goede voornemens over 2020 hier, hoe is het met Enes? Doe haar de beste wensen nog van me en geef haar er een paar van me!

Heb je wel een uitlaatklep voor die agressie? Gaat nog een keer echt mis natuurlijk met deze kennis over jouw geschiedenis en je ontbrekende lontje op deze doseringen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.671
Ojee goede voornemens over 2020 hier, hoe is het met Enes? Doe haar de beste wensen nog van me en geef haar er een paar van me!

Heb je wel een uitlaatklep voor die agressie? Gaat nog een keer echt mis natuurlijk met deze kennis over jouw geschiedenis en je ontbrekende lontje op deze doseringen.

Met mij gaat nog alles goed gelukkig en met jou:P

Uitlaatklep voor me agressie heb ik niet, hier en daar ontplof ik nog wel eens. Sinds ik ben begonnen met mijn blast merk ik wel heel erg dat test op 1000mg zeker wel iets doet met mij, op 250mg test-e was het nog oke maar nu ik sinds korte tijd op 1000mg zit is dit zwaar overtroffen.

Met mij gaat nog alles goed gelukkig en met jou:P

Uitlaatklep voor me agressie heb ik niet, hier en daar ontplof ik nog wel eens. Sinds ik ben begonnen met mijn blast merk ik wel heel erg dat test op 1000mg zeker wel iets doet met mij, op 250mg test-e was het nog oke maar nu ik sinds korte tijd op 1000mg zit is dit zwaar overtroffen.

Misschien toch eens wat mee doen dan, ontploffen tegen de verkeerde kan je duur komen te staan als er een strafzaak van komt of die persoon een 30cm mes trekt of nog erger een 9mm in je gezicht duwt.

• #3.674
Misschien toch eens wat mee doen dan, ontploffen tegen de verkeerde kan je duur komen te staan als er een strafzaak van komt of die persoon een 30cm mes trekt of nog erger een 9mm in je gezicht duwt.

tja, shit happends morgen is niet beloofd zeggen ze toch

• Like
Waarderingen: Apw
  • #3.677
Ziet er buff uit maat, benieuwd wat je shape doet als je training en voeding weer goed zitten

Sinds dat de lantus eruit is zie ik ook veel meer definitie al zegt de weegschaal dat ik niet vooruit ben gegaan. Grotendeels ook vocht voorheen wat er nu goed uit is.

Hey dikke ben je weer off? Hoe is het met Enes?

• #3.680
Hey dikke ben je weer off? Hoe is het met Enes?

Yup, ben weer off (8weken Test/NPP) tegenvaller die NPP. Laatste tijd echt rustig aan gedaan met alles, afspraak voor me aandoening staat vast 3 februari heb ik mijn eerste intake:D hopelijk dat het wat word.

Zaterdag festival pakken (Ploegendienst Breda) na een goeie 6 maanden geen feest gepakt te hebben, even de remmen los gooien en mindset op 0.

• Love
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven