- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
vroeger veel stress van huis meegenomen naar het stappen. Laatste tijd gelukkig niet meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op welke dosseringen zit je nu? nog nieuwe bijwerkingen ?
1000 test 900npp en nee nog niks. Agressie is wel extreem maar dan echt extreem.
wordt het niet eens tijd dat je gaat trainen kosso?

Ojee goede voornemens over 2020 hier, hoe is het met Enes? Doe haar de beste wensen nog van me en geef haar er een paar van me!
Heb je wel een uitlaatklep voor die agressie? Gaat nog een keer echt mis natuurlijk met deze kennis over jouw geschiedenis en je ontbrekende lontje op deze doseringen.

Met mij gaat nog alles goed gelukkig en met jou
Uitlaatklep voor me agressie heb ik niet, hier en daar ontplof ik nog wel eens. Sinds ik ben begonnen met mijn blast merk ik wel heel erg dat test op 1000mg zeker wel iets doet met mij, op 250mg test-e was het nog oke maar nu ik sinds korte tijd op 1000mg zit is dit zwaar overtroffen.
Misschien toch eens wat mee doen dan, ontploffen tegen de verkeerde kan je duur komen te staan als er een strafzaak van komt of die persoon een 30cm mes trekt of nog erger een 9mm in je gezicht duwt.
tja, shit happends morgen is niet beloofd zeggen ze toch

Ziet er buff uit maat, benieuwd wat je shape doet als je training en voeding weer goed zitten
hopelijk dat het wat word.