XXL Nutrition

Kastnation 2020

Yup, ben weer off (8weken Test/NPP) tegenvaller die NPP. Laatste tijd echt rustig aan gedaan met alles, afspraak voor me aandoening staat vast 3 februari heb ik mijn eerste intake:D hopelijk dat het wat word.

Zaterdag festival pakken (Ploegendienst Breda) na een goeie 6 maanden geen feest gepakt te hebben, even de remmen los gooien en mindset op 0.

Ik ben trots op je, blij ei! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683
Ik vind beide chill maar npp zou toch bovenaan staan

Maar waarschijnlijk is het ook grotendeels een tegenvaller door weinig motivatie enz, deze moet je hebben niet zetten maar iedereen heeft ooit een terugval in motivatie.

Ik verkies de NPP toch ook boven de tren A

• #3.690
Ik vind beide chill maar npp zou toch bovenaan staan

Maar waarschijnlijk is het ook grotendeels een tegenvaller door weinig motivatie enz, deze moet je hebben niet zetten maar iedereen heeft ooit een terugval in motivatie.

klopt, lag ook grotendeels hieraan. Vandaar dat ik me blast ook maar 8 weken gedaan heb:D moet wel zeggen dat ik veel shit eruit gegooid heb zowel de slin/t5. momenteel is het 1ml test 5iu gh.

Voor de zomer maar weer een goeie kuurtje plannen.

Heb ook nog eens een afspraak ingepland staan voor een nieuwe tattoo:D (April).

klopt, lag ook grotendeels hieraan. Vandaar dat ik me blast ook maar 8 weken gedaan heb:D moet wel zeggen dat ik veel shit eruit gegooid heb zowel de slin/t5. momenteel is het 1ml test 5iu gh.

Voor de zomer maar weer een goeie kuurtje plannen.

Heb ook nog eens een afspraak ingepland staan voor een nieuwe tattoo:D (April).

• #3.695
Regelmatig last van schouders tijdens/na het trainen zelfs wanneer ik klaar ben met trainen en ik moet mijn tas dragen tot aan de auto heb ik er ontzettend veel last van. Wil altijd zo snel mogelijk die tas neergooien, het is echt extreem. Iemand enig idee waardoor dit kan komen?

Regelmatig last van schouders tijdens/na het trainen zelfs wanneer ik klaar ben met trainen en ik moet mijn tas dragen tot aan de auto heb ik er ontzettend veel last van. Wil altijd zo snel mogelijk die tas neergooien, het is echt extreem. Iemand enig idee waardoor dit kan komen?
Stekende pijn? Of omdat ze zo vol zitten? (Verzuring)

• #3.697
Stekende pijn? Of omdat ze zo vol zitten? (Verzuring)

verzuring maar dit houd gewoon de komende paar dagen aan. Voorbeeld maandag borst/tricep getraind gisteren rug/bicep, echt ik begon met latt pulldown en ik kon gewoon niet meer leek het wel gewoon zoveel pijn/steek weet niet of dit verzuring is?

Waar in de schouder zit het?

Klinkt als overbelasting. Neem je ook supplementen voor je gewrichten? Wellicht een deload week inlassen?

Zelf heb ik er ook enorm last van. Ben momenteel aan het experimenteren met bpc-157

• #3.700
Klinkt als overbelasting. Neem je ook supplementen voor je gewrichten? Wellicht een deload week inlassen?

Zelf heb ik er ook enorm last van. Ben momenteel aan het experimenteren met bpc-157

aan wat voor supplementen moet ik dan denken?

even doorlezen, heb al minder getraind afgelopen tijd in de hoop dat het minder zou zijn maar nee hoor.

Terug
Naar boven