- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
overal eigenlijk wel, meest pijnlijke wel aan de front delts
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze bijvoorbeeld: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-glucosamine-chondroitine-en-msm-tabletten/p/1124929aan wat voor supplementen moet ik dan denken?
even doorlezen, heb al minder getraind afgelopen tijd in de hoop dat het minder zou zijn maar nee hoor.
Door omstandigheden was ik er een tijdje mee gestopt. Ik had het maar een paar dagen gebruikt en je moet het volgens mij minimaal 2 weken gebruiken om er iets van te merken. Ga er binnenkort weer mee starten. Er zijn wel onderzoeken over te vinden, maar die zijn voornamelijk op ratten gedaan dacht ik. Veel mensen die het gebruiken spreken er lof over.@th0maz Helpt die BPC-157 merk je al wat voordelen?
shitloads aan gear en hgh , vroeg of laat gaat je lichaam tegen stribbelenRegelmatig last van schouders tijdens/na het trainen zelfs wanneer ik klaar ben met trainen en ik moet mijn tas dragen tot aan de auto heb ik er ontzettend veel last van. Wil altijd zo snel mogelijk die tas neergooien, het is echt extreem. Iemand enig idee waardoor dit kan komen?
shitloads aan gear en hgh , vroeg of laat gaat je lichaam tegen stribbelen
ja je groeit harder bij vlagen dan je eigenlijk van nature kan ,
ja je groeit harder bij vlagen dan je eigenlijk van nature kan ,
je humor doet het nog

ewa bruur

--> Geen OHP meer totdat dit is verholpen.
Die extreme vorm van verzuring in de schouders (of bij mij 1 schouder) heb ik ook een tijdje gehad. Een raar gevoel die ik moeilijk kan/kon omschrijven. Het voelde voor mij ook als "extreme verzuring". Vergelijkbaar met wanner je lateral raises doet totdat de burn te erg word, maar in plaats van dat het weg gaat blijft dat gevoel uren hangen. Ben naar de fysio gegaan en heb een aantal oefeningen meegekregen. Wil niet zeggen dat het bij jou hetzelfde is hoor, maar wellicht het proberen waard. Bij mij waren de rotator cuff spieren slapper dan gebruikelijk en had ik een lichte disbalans tussen de voor- en achterkant van de schouder. Daarnaast bleken mijn schouders lang niet mobiel genoeg om overhead te pressen.
- Moest een wall slide uitvoeren --> Ging voor geen meter en het zweet brak me uit, zoveel moeite kostte het--> Geen OHP meer totdat dit is verholpen.
- Elke trainingsdag 2x15( of meer) band pull aparts totdat je een pomp/burn voelt
- 3x per week externe rotatie bij het cable station met laag gewicht 3 * 12+ herhalingen
- Elke trainingsdag 2x10 - 15 shoulder dislocations --> ivm slechte mobiliteit doe ik dit met een band/elastiek die niet te zwaar is.
- 3x per week face pulls doen op 12+ herhalingen met de focus op retractie van de schouderbladen en externe rotatie van de schouder, dus niet zwaar gaan.
- 3x per week de "full can" oefening met licht gewicht en wederom focussen op retractie vd schouderbladen.
Wanneer ik verbetering zie, wat het geval is (na een maandje) mag ik de face pull combineren met een overhead beweging, dus face pull, en als je bij je gezicht bent de overhead beweging maken.
Best een lijst en mooi kut, trainingen duren langer maar ik zie heel veel verbetering![]()
Klopt wel wat je aangeeft. Heb je ook meestal dat je eerst goed moet opwarmen voordat je uberhaubt iets kan tillen zonder al te veel last van te hebben?
Met push bewegingen zeker. Doe deze routine als mijn warming-up en meestal heb ik 3 sets nodig alvorens ik aan "werksets" begin. Bij dumbell press voor borst krijg ik een steek in de linkerschouder wanneer ik diep ga en niet warm ben. Met schouders (lateral raise) is het een groot kraakfestijn, maar die doe ik nu op het laatst.
Ja precies, ik heb dit ook ik moet echt goed opgewarmd zijn voordat ik uberhaubt iets kan uitvoeren zonder pijn en zoals je aangeeft dat het uren aanhoud na de training heb ik ook. Zelfs de dagen erna heb ik er nog steeds last van al moet ik iets van een paar kilo boven mijn hoofd tillen voelt dit niet fijn aan.