AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

was aan het photoshoppen.
Fixed.

Houd er v.w.b. glucosamine trouwens rekening mee dat je die structureel moet slikken. Volgens mij heeft het pas effect bij gebruik vanaf 3 maanden.
 
Ik zie 2x dezelfde.

haha, nee is een andere. snel gemaakt.

die glucosamine weet niet miss door cruise maar heb echt een heel stuk minder pijn
 
Ja ziet er buff en hard uit.
 
Camelus waar zijn mijn abs bro :treuren:gun mij beetje

7AF5E226-5A41-4D28-B149-08F97CEE7E33.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Je lijkt wel een pinda man zo bruin.:D Doe je scheren of waxen?

scheren man je wilt niet weten ben elke week 1,5 uur in de douche elke vrijdag of za me borst oksels scheren al heb ik stekels moet ik het gelijk scheren zo erg ben ik
 
scheren man je wilt niet weten ben elke week 1,5 uur in de douche elke vrijdag of za me borst oksels als heb ik stekels heb moet ik het gelijk scheren zo erg ben ik
Ik zit er aan te denken om toch eens een wax sessie te proberen. Als ik scheer kan ik wel bezig blijven.
 
Ik zit er aan te denken om toch eens een wax sessie te proberen. Als ik scheer kan ik wel bezig blijven.

jaman ik ben echt erg elke week kapper soms om de 5 dagen, scheren wekels
 
Als ik zo buff stond zou het mij niet uitmaken of ik abs had :D...

snap ook niet waarom ik gewoon totaal geen abs heb op 12/13% blijkbaar moet ik echt onder de 10% komen. Dat word natuurlijk dan wel gains inleveren daarom ben ik daar ook te bang voor:roflol:
 
snap ook niet waarom ik gewoon totaal geen abs heb op 12/13% blijkbaar moet ik echt onder de 10% komen. Dat word natuurlijk dan wel gains inleveren daarom ben ik daar ook te bang voor:roflol:
Die bf metingen zijn sowieso onzin. Daarbij heb je natuurlijk ook te maken met vet distributie..Heb wel eens gasten gezien die strations op hun schouders hadden terwijl hun abs nauwelijks zichtbaar waren.

Zelf als ik allemaal veins op mijn abs heb, zijn me schouders nog steeds vettig. :mad:
 
Back
Naar boven