MuscleMeat

Kastnation 2020

@th0maz

Begrijp ik, zal ook zo zijn dat ze op een bepaald punt niet wezenlijke verandering meer doormaken.

Wellicht dat het ook te maken heeft met welke oefeningen je inderdaad doet en in hoeverre die indirect je buikspieren aanspreken.

Je zult toch in eerste instantie ook je buikspieren moeten trainen om ze tot een bepaald niveau te brengen. Hoewel iedereen buikspieren heeft, betekent de mate van ontwikkeling toch ook zeker veel voor de zichtbaarheid. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

Je zult toch in eerste instantie ook je buikspieren moeten trainen om ze tot een bepaald niveau te brengen. Hoewel iedereen buikspieren heeft, betekent de mate van ontwikkeling toch ook zeker veel voor de zichtbaarheid. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

+1

Je krijgt je biceps ook niet optimaal door alleen maar chin ups te gebruiken ofzo.

Natty was hetzelfde voor mij. Wellicht dat de compound oefeningen ze in tact heeft gehouden.
Ik train m'n abs echt nooit en toch zijn ze redelijk goed zichtbaar (zit nu ook in een cut). Wel merk ik dat ik ze echt aan moet gaan pakken in de hoop dat het toch wat "strakker" wordt doordat dat beetje extra massa het wat meer opvult.

Toch stoor ik me nog het meest aan het lowerback fat :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.825
Zal eens 2/3x per week abs toevoegen in mijn schema en na een maandje of 3 weer eens in de spiegel kijken.

@th0maz

Begrijp ik, zal ook zo zijn dat ze op een bepaald punt niet wezenlijke verandering meer doormaken.

Wellicht dat het ook te maken heeft met welke oefeningen je inderdaad doet en in hoeverre die indirect je buikspieren aanspreken.

Dit klopt inderdaad. Dat had ik ook aangegeven in mijn eerdere post.

Mensen die aangeven dat ze goede/zichtbare abs hebben zonder ervoor getraind te hebben praten gewoon onzin.

Ik train m'n abs echt nooit en toch zijn ze redelijk goed zichtbaar (zit nu ook in een cut). Wel merk ik dat ik ze echt aan moet gaan pakken in de hoop dat het toch wat "strakker" wordt doordat dat beetje extra massa het wat meer opvult.

Toch stoor ik me nog het meest aan het lowerback fat :(
Ook voorheen niet? Toen ik ze nooit trainde, waren ze nauwelijks zichtbaar zelf niet met lager bodyfat. Overigens hebben sommige compound oefeningen ook invloed op je abs natuurlijk.

Ik stoor me aan alle vet:p

Dit klopt inderdaad. Dat had ik ook aangegeven in mijn eerdere post.

Mensen die aangeven dat ze goede/zichtbare abs hebben zonder ervoor getraind te hebben praten gewoon onzin.

Ook voorheen niet? Toen ik ze nooit trainde, waren ze nauwelijks zichtbaar zelf niet met lager bodyfat. Overigens hebben sommige compound oefeningen ook invloed op je abs natuurlijk.

Ik stoor me aan alle vet:p
Voorheen ook niet. Wel altijd zwaar gesquat (nog steeds) en ik ga er vanuit dat ik daarmee m'n core goed aan heb gesproken :P

• #3.828
Iemand die golds gym traint?

Volgende kuur die hem gaat worden:

Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7

zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw
Laat je hcg eigenlijk mee lopen tijdens een cruise?

• #3.838
Werd zojuist gebeld door de tattoo shop, afspraak is verzet van 20-04-2020 naar aanstaande donderdag dus word weer een nieuwe plaatje erbij zetten

In b4 vriend van de kennis van het achterkleinkind van mijn niffo was toch niet zo goed in tattoos zetten man :emo:

Terug
Naar boven