Natty was hetzelfde voor mij. Wellicht dat de compound oefeningen ze in tact heeft gehouden.Ja maar jij bent niet meer natty en wij wel allemaal![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natty was hetzelfde voor mij. Wellicht dat de compound oefeningen ze in tact heeft gehouden.Ja maar jij bent niet meer natty en wij wel allemaal![]()
Je zult toch in eerste instantie ook je buikspieren moeten trainen om ze tot een bepaald niveau te brengen. Hoewel iedereen buikspieren heeft, betekent de mate van ontwikkeling toch ook zeker veel voor de zichtbaarheid. Dat is in ieder geval mijn ervaring.
Ik train m'n abs echt nooit en toch zijn ze redelijk goed zichtbaar (zit nu ook in een cut). Wel merk ik dat ik ze echt aan moet gaan pakken in de hoop dat het toch wat "strakker" wordt doordat dat beetje extra massa het wat meer opvult.Natty was hetzelfde voor mij. Wellicht dat de compound oefeningen ze in tact heeft gehouden.

Dit klopt inderdaad. Dat had ik ook aangegeven in mijn eerdere post.@th0maz
Begrijp ik, zal ook zo zijn dat ze op een bepaald punt niet wezenlijke verandering meer doormaken.
Wellicht dat het ook te maken heeft met welke oefeningen je inderdaad doet en in hoeverre die indirect je buikspieren aanspreken.
Je zult toch in eerste instantie ook je buikspieren moeten trainen om ze tot een bepaald niveau te brengen. Hoewel iedereen buikspieren heeft, betekent de mate van ontwikkeling toch ook zeker veel voor de zichtbaarheid. Dat is in ieder geval mijn ervaring.
Ook voorheen niet? Toen ik ze nooit trainde, waren ze nauwelijks zichtbaar zelf niet met lager bodyfat. Overigens hebben sommige compound oefeningen ook invloed op je abs natuurlijk.Ik train m'n abs echt nooit en toch zijn ze redelijk goed zichtbaar (zit nu ook in een cut). Wel merk ik dat ik ze echt aan moet gaan pakken in de hoop dat het toch wat "strakker" wordt doordat dat beetje extra massa het wat meer opvult.
Toch stoor ik me nog het meest aan het lowerback fat![]()

Voorheen ook niet. Wel altijd zwaar gesquat (nog steeds) en ik ga er vanuit dat ik daarmee m'n core goed aan heb gesprokenDit klopt inderdaad. Dat had ik ook aangegeven in mijn eerdere post.
Mensen die aangeven dat ze goede/zichtbare abs hebben zonder ervoor getraind te hebben praten gewoon onzin.
Ook voorheen niet? Toen ik ze nooit trainde, waren ze nauwelijks zichtbaar zelf niet met lager bodyfat. Overigens hebben sommige compound oefeningen ook invloed op je abs natuurlijk.
Ik stoor me aan alle vet![]()

Laat je hcg eigenlijk mee lopen tijdens een cruise?Volgende kuur die hem gaat worden:
Week 1-12 1000mg test-e
Week 1-12 500mg tren-e
Week 1-12 800mg primo
Week 1-6 80mg anavar
Week 7-12 70mg winstrol
5iu hgh 7/7
zou wel ergens eind mei worden. Tot die tijd cruise 250mg test pw
Laat je hcg eigenlijk mee lopen tijdens een cruise?
Geslaagde zins opbouw

Wow shit man perongeluk spatie

Als je een opmerking hebt over iemands grammatica moet je zelf geen fouten maken natuurlijk.

Haha lol
En dan zaterdag benen trainen?Werd zojuist gebeld door de tattoo shop, afspraak is verzet van 20-04-2020 naar aanstaande donderdag dus word weer een nieuwe plaatje erbij zetten