AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

snap ook niet waarom ik gewoon totaal geen abs heb op 12/13% blijkbaar moet ik echt onder de 10% komen. Dat word natuurlijk dan wel gains inleveren daarom ben ik daar ook te bang voor:roflol:
Wil je niet bang maken, maar bij mij komen ze er pas door op 9-10% :(. Dan moet ik ook cutten naar 90kg.. dus we gaan lekker door met gainen op 12-13 :hahaha:
 
Die bf metingen zijn sowieso onzin. Daarbij heb je natuurlijk ook te maken met vet distributie..Heb wel eens gasten gezien die strations op hun schouders hadden terwijl hun abs nauwelijks zichtbaar waren.

Zelf als ik allemaal veins op mijn abs heb, zijn me schouders nog steeds vettig. :mad:

ik heb precies het tegenover gestelde, mijn schouders zijn kurkdroog en iedereen denkt dat ik een 8-pack heb onder mijn shirt maar nee hoor :roflol:

max 13% waar ik op sta meerdere huidplooimetingen gedaan.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Wil je niet bang maken, maar bij mij komen ze er pas door op 9-10% :(. Dan moet ik ook cutten naar 90kg.. dus we gaan lekker door met gainen op 12-13 :hahaha:

idd denk dat ik rond de 90kg wel zichtbare abs zou kunnen hebben maar dan lijk je net zo een ecto zoals vntl in t-shirt
 
  • Haha
Waarderingen: MDC
Die bf metingen zijn sowieso onzin. Daarbij heb je natuurlijk ook te maken met vet distributie..Heb wel eens gasten gezien die strations op hun schouders hadden terwijl hun abs nauwelijks zichtbaar waren.

Zelf als ik allemaal veins op mijn abs heb, zijn me schouders nog steeds vettig. :mad:
Ik heb nog steeds af en toe veins op me buik terwijl ik echt hoger als 10% zit.
 
Maar train je je abs wel regelmatig (op een goede manier)?
 
Maar train je je abs wel regelmatig (op een goede manier)?

nee heb het een tijdje gedaan (gaf het op nadat ik geen vooruitgang zag). Abs kan je trainen wat je wilt maar als er een laagje vet op zit zal je ze nooit zien.
 
nee heb het een tijdje gedaan (gaf het op nadat ik geen vooruitgang zag). Abs kan je trainen wat je wilt maar als er een laagje vet op zit zal je ze nooit zien.

behalve bij Camelus dan
 
nee heb het een tijdje gedaan (gaf het op nadat ik geen vooruitgang zag). Abs kan je trainen wat je wilt maar als er een laagje vet op zit zal je ze nooit zien.

True, maar als je ze niet consequent traint zullen ze inderdaad ook pas zichtbaarder worden op een lager vetpercentage. Ik merk bij mezelf dat bij consequente training mijn abs op een hoger vetpercentage zichtbaar zijn, gewoonweg omdat de spieren dan groter zijn en dus eerder doorkomen.

Daar waar ik voorheen lijnen had, heb ik nu zichtbare "blokken", ook al op een wat hoger vetpercentage.

Wat dat betreft zijn abs niet anders dan andere spieren. Als je een dikke podde bent maar goed ontwikkelde schouders hebt, zie je ook daar nog definitie, toch..
 
True, maar als je ze niet consequent traint zullen ze inderdaad ook pas zichtbaarder worden op een lager vetpercentage. Ik merk bij mezelf dat bij consequente training mijn abs op een hoger vetpercentage zichtbaar zijn, gewoonweg omdat de spieren dan groter zijn en dus eerder doorkomen.

Daar waar ik voorheen lijnen had, heb ik nu zichtbare "blokken", ook al op een wat hoger vetpercentage.

Wat dat betreft zijn abs niet anders dan andere spieren. Als je een dikke podde bent maar goed ontwikkelde schouders hebt, zie je ook daar nog definitie, toch..

Hmm toch maar eens de kans geven en meer buik gaan trainen:P? hoor meestal van mensen 'ik train mijn abs niet' maar lopen wel met dikke baklava's rond
 
Ik heb mijn abs al jaren niet geïsoleerd getraind en zie er eigenlijk geen verschil in t.o.v toen ik ze wel trainde.
 
Hmm toch maar eens de kans geven en meer buik gaan trainen:P? hoor meestal van mensen 'ik train mijn abs niet' maar lopen wel met dikke baklava's rond

Zoveel moeite is het toch ook niet? Kost je iedere training of 2 á 3 x per week een 5 á 10 minuten extra..
Je moet je ook niet teveel vergelijken met anderen die hun abs wel of niet trainen en wel of niet dikke baklava's hebben. Dat heeft toch geen enkele invloed op jouw fysiek :P Kennelijk hoeven zij er idd niets voor te doen, maar geldt dat voor jou niet?
 
Zoveel moeite is het toch ook niet? Kost je iedere training of 2 á 3 x per week een 5 á 10 minuten extra..
Je moet je ook niet teveel vergelijken met anderen die hun abs wel of niet trainen en wel of niet dikke baklava's hebben. Dat heeft toch geen enkele invloed op jouw fysiek :P Kennelijk hoeven zij er idd niets voor te doen, maar geldt dat voor jou niet?

klopt maar ben gewoon een luie flikker meer gear meer gains maar weinig trainen
 
Ik heb mijn abs al jaren niet geïsoleerd getraind en zie er eigenlijk geen verschil in t.o.v toen ik ze wel trainde.

Terwijl ze er nu misschien (nog) beter uit hadden gezien als je ze wel had geisoleerd? :windup:
 
Ik heb mijn abs al jaren niet geïsoleerd getraind en zie er eigenlijk geen verschil in t.o.v toen ik ze wel trainde.

Ja maar jij bent niet meer natty en wij wel allemaal :p
 
Ik heb mijn abs al jaren niet geïsoleerd getraind en zie er eigenlijk geen verschil in t.o.v toen ik ze wel trainde.
Dat lijkt me logisch aangezien je ze sindsdien niet meer hebt getraind? :P
 
jajo komt hij aan even schepje bovenop doen :roflol:
Dat neemt niet weg dat ik ze wel eerst had op moeten bouwen. Ik vond het gewoon nutteloos om ze te blijven trainen als ze toch hetzelfde eruit blijven zien. inb4 meer intensiteit, volume etc. Dat heb ik allemaal toegepast.

Terwijl ze er nu misschien (nog) beter uit hadden gezien als je ze wel had geisoleerd? :windup:
In hoeverre zouden ze nog verbetert kunnen worden(ervan uitgaande dat ze max zijn gegroeid). Ze kunnen opgegeven moment toch niet meer groter worden, zoals dat van toepassing bij andere spiergroepen.

Dat lijkt me logisch aangezien je ze sindsdien niet meer hebt getraind? :P
Indirect zal ik ze vast nog wel getraind hebben middels diverse compound oefeningen.

Ik bedoel dat ik geen verschil zag in massa verlies etc. Ze zien er hetzelfde eruit zal ik ze wel zou trainen met de juiste intensiteit, volume etc.
 
Back
Naar boven