MuscleMeat

Kastnation 2020

Col_inc

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Waardering
2.857
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Met de massa die hij heeft, ben ik zeker van niet. Maar zorgt er wel voor dat deze minder snel verdwijnt volgens mij :) Als je nu stopt met test zetten en niet/minder gaat sporten of veel cardio dan zie je er binnen korte tijd niet uit :p
ik zet 125mg hopelijk is dit gewoon genoeg. En nee ik doe geen cardio of sport momenteel niet, ik ben niet zo bang om dik te worden maar juist om af te vallen. Veel mensen komen aan maar ik heb juist het tegen overgestelde ik val altijd af als ik niet train.

Laatst bewerkt:

polotraxx

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
1.007
Lengte
1m78
Massa
80kg
ik zet 125mg hopelijk is dit gewoon genoeg. En nee ik doe geen cardio of sport momenteel niet, ik ben niet zo bang om dik te worden maar juist om af te vallen. Veel mensen komen aan maar ik heb juist het tegen overgestelde ik val altijd af als ik niet train.
Dan zal het grotendeels van je voeding afhangen. Al bij al, we zullen het (hopelijk) zien binnen enkele weken. Hoop dat het niet veel langer duurt en nog voor de zomer alles beetje bij beetje weer normaal wordt

Col_inc

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Waardering
2.857
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Dan zal het grotendeels van je voeding afhangen. Al bij al, we zullen het (hopelijk) zien binnen enkele weken. Hoop dat het niet veel langer duurt en nog voor de zomer alles beetje bij beetje weer normaal wordt
ik eet me nog steeds elke dag vol al train ik niet...

Col_inc

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Waardering
2.857
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Nu voel ik mij toch wel een beetje een abuser aangezien ik cruise op 200mg en jij op 125
haha wil niet te vroeg juichen ik wacht t nog eventjes af zeker nu zonder gym miss verhoog ik t.

Bovenaan