AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Is van Dr. Scally’s Power PCT nietwaar? Voor zover ik weet is clomid vrij effectief op lage dosissen (25-50mg max) zonder bijwerkingen.

Hoor vaker dat mensen last krijgen van hun ogen met clomid, vandaar dat het vaak word afgeraden (nolvadex boven clomid).
 
Ik kreeg enorme last van me maag van clomid. Kuttroep. Tamoxifen nooit ergens last van.
 
Voor mij is clomid prima. Ook met tamoxifen nergens last van though.
 
die haarlem studie heeft toch onderzocht hoe het zat met herstel met en zonder nakuur... bleek achteraf dat de nakuurders het eigenlijk nog slechter deden...
thuis kan je prima wat doen om je spiermassa te behouden, dus zou toch gaan nadenken om wat aan te schaffen,, elastiekjes, paar dumbells of wat dan ook..

je kan toch nog best een eind komen met wat motivatie en improvisatie.... tis even niet anders.... ik coach een paar man en die maak ik allemaal thuis schemas met hetgeen dat ze thuis hebben en t werkt prima...

ben zelf uit de prep kuur naar 250 test e gestapt... zodra we weer naar de gym kunnen, kunnen we weer knallen..
 
En 'vroeger' riepen ze allemaal hoe durf je te kuren wanneer je niet eens weet hoe je een pct moet opstellen. Daarnaast mensen afzeiken die zo stom geweest waren geen nakuur tot zich te nemen. Nu hebben ze een interview van een half uurtje geluisterd en bam allemaal nieuwe deskundigen die keihard lopen te roepen dat nakuren bs is. Lorre lorre :roflol:
 
En 'vroeger' riepen ze allemaal hoe durf je te kuren wanneer je niet eens weet hoe je een pct moet opstellen. Daarnaast mensen afzeiken die zo stom geweest waren geen nakuur tot zich te nemen. Nu hebben ze een interview van een half uurtje geluisterd en bam allemaal nieuwe deskundigen die keihard lopen te roepen dat nakuren bs is. Lorre lorre :roflol:

precies dit :roflol:
 
dus niet nakuren zeggen jullie
 
Ik ben vooral benieuwd waar de groepen wel PCT/niet PCT voornamelijk op gekuurd hebben, hier heb ik niks van kunnen lezen.

Meest waarschijnlijk is dat de groep die geen PCT namen, vooral korte (oral) kuren namen. En de groep met wel PCT langere injectable kuren.
Korte onderdrukking dus sneller herstel, logisch.

Zou niet zo klakkeloos geloven dat geen PCT beter werkt zonder de exacte inhoud daarachter te weten.
 
Ik ben vooral benieuwd waar de groepen wel PCT/niet PCT voornamelijk op gekuurd hebben, hier heb ik niks van kunnen lezen.

Meest waarschijnlijk is dat de groep die geen PCT namen, vooral korte (oral) kuren namen. En de groep met wel PCT langere injectable kuren.
Korte onderdrukking dus sneller herstel, logisch.

Zou niet zo klakkeloos geloven dat geen PCT beter werkt zonder de exacte inhoud daarachter te weten.
Precies dit ja. Er zijn behoorlijk wat relevante variabelen in die HAARLEM studie die we nu niet weten, dus je kunt niet zonder meer de conclusie trekken dat herstel met nakuur langer duurt.
 
Zou je niet heel even wachten tot er duidelijkheid komt omtrent 1 juni Bradda?

Waarschijnlijk kun je dan weer aangepast trainen in kleine hoeveelheden op afspraak.

Voor nu koop wat dumbells, en wees wat creatief
 
Zou je niet heel even wachten tot er duidelijkheid komt omtrent 1 juni Bradda?

Waarschijnlijk kun je dan weer aangepast trainen in kleine hoeveelheden op afspraak.

Voor nu koop wat dumbells, en wees wat creatief

true, ik wacht sowieso nog eventjes af voordat ik die besluit neem.
 
Ik ben vooral benieuwd waar de groepen wel PCT/niet PCT voornamelijk op gekuurd hebben, hier heb ik niks van kunnen lezen.

Meest waarschijnlijk is dat de groep die geen PCT namen, vooral korte (oral) kuren namen. En de groep met wel PCT langere injectable kuren.
Korte onderdrukking dus sneller herstel, logisch.

Zou niet zo klakkeloos geloven dat geen PCT beter werkt zonder de exacte inhoud daarachter te weten.

inderdaad dit, je moet altijd kijken hoe je statistiek interpreteert.
 
Afgelopen vrijdag/zaterdag (na 10 weken 0 training) wezen trainen bij Golds Gym, had de dag erna ook ingepland staan voor zondag maar zo een heftige spierpijn gehad dat ik mijn armen niet eens meer kon bewegen.

Vanavond staat schouders/tricep op de schema maar heb nog steeds echt vreselijke spierpijn. Vooral in mijn biceps, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt zo heftig.

Neem aan dat dit gewoon extreme spierpijn is en dat het geen kwaad kan?
 
Je moet na zo'n lange rustperiode ook maximaal 60-70% trainen, anders kun je een week niet trainen van de spierpijn :roflol:

Sterkte :kiss:
 
Je moet na zo'n lange rustperiode ook maximaal 60-70% trainen, anders kun je een week niet trainen van de spierpijn :roflol:

Sterkte :kiss:

Pfff, op dat moment voelde ik me goed maar de volgende dag :treuren:
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
giphy.gif
 
:roflol:

geçmiş olsun broeder. Fijn suikerfeest trouwens :thumb:
 
Back
Naar boven