MuscleMeat

Kastnation 2020

Huidige shape na quarantaine zal proberen over een weekje of 2 weer foto te maken momenteel 5 dagen on

7731FC9D-6141-4049-B4E9-9B2B24E6F9E1.jpeg
Poeh.. als jij toch wat consistenter je voeding, training en kop op orde zou hebben :flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.024
Vandaag gaat week 2 van start voor zover weinig bijwerkingen eigenlijk, wel vaker aan het dromen dan voorheen (gelukkig niet altijd nachtmerrie’s).

Vanavond rug/tricep op de schema staan tot dat de sportscholen open gaan hou ik het voorlopig nog even op een 5 daagse split.

Vandaag gaat week 2 van start voor zover weinig bijwerkingen eigenlijk, wel vaker aan het dromen dan voorheen (gelukkig niet altijd nachtmerrie’s).

Vanavond rug/tricep op de schema staan tot dat de sportscholen open gaan hou ik het voorlopig nog even op een 5 daagse split.
Wat is eigenlijk de precieze oorzaak van het vele dromen en nachtmerries??

Zal wel iets met dopamine/serotonine te maken hebben gok ik

Ik herinner me nog de eerste week of 2 weken van mijn eerste kuurtje had ik elke nacht fucking gewelddadige dromen :hahaha: Vroeg me ook af waar dit van kwam... later nooit meer last van gehad overigens.

Ik herinner me nog de eerste week of 2 weken van mijn eerste kuurtje had ik elke nacht fucking gewelddadige dromen :hahaha: Vroeg me ook af waar dit van kwam... later nooit meer last van gehad overigens.
Haha heb dit zonder aas ook al dat er armen van me afgezaagd worden, verdronken/gewurgd en meer van zulke zieke dingen gebeuren tijdens dromen

• #4.031
  • #4.032
Sinds me blast loopt is carpeltunnel syndroom ook behoorlijk aanwezig weer. Gedurende dag, heb ik licht slapende handen en zelfs op sommige dagen bij t opstaan heftige krampen.

Laatst bewerkt:
  • #4.033
Wil ik een keer vroeg naar bed gisteren maar nee hoor tren laat me geen 2 uur achter elkaar slapen.....

Thuglife

1111.jpg

GEFELICITEERD :cheer:

Gelukkige verjaardag :)

Tebrikler, iyi günler!

Gefeliciteerd jungske!

26! mooie leeftijd. Geniet er van.

Terug
Naar boven