Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.061
maandag ga ik week 3 in zal volgend week ook gelijk shape update foto plaatsen wat ik tot nu toe heel erg merk is is dat me slaap gewoon echt naar de klote is.

Laatst bewerkt:
Ik vind het voor de hobby´ist voor nu echt overrated na veel leeswerk/onderzoek. Kan je beter 2ml AAS meer zetten lol.

Zoveel gh doet geen drol en is gewoon je geld weggooien. Ieder zijn ding.

Vntl heb je weleens 10iu+ ed gezet voor meerdere maanden dan?

Vntl niet dus..:rolleyes:

Nope, ts mag het doen idem voor zijn hoeveelheid aas. Zien we over x weken hoeveel het nou beter was.

ts zou er naar mijn mening meer aan hebben om eens een progressief trainings schema te volgen en zijn voeding 100% ipv meer aas. Aan zijn genen zal het niet liggen.

Laatst bewerkt:
@Gains4life na een aantal jaar blast cruisen werden gains een stuk minder (wat logisch is) en leek ik tijdens cruisen lichtjes terug te vallen. Nu met 15iu hgh per dag gainde ik weer alsof het mijn eerste kuur was en ga ik zelf tijdens cruise met slechte voeding en training goed vooruit.
Het is echt een wereld van verschil vergeleken met 5iu per dag maar het is prijzig. Kan het mij helaas niet veroorloven om dit year round te doen vanwege de kosten maar als ik dat kon deed ik dat zeker

@Gains4life na een aantal jaar blast cruisen werden gains een stuk minder (wat logisch is) en leek ik tijdens cruisen lichtjes terug te vallen. Nu met 15iu hgh per dag gainde ik weer alsof het mijn eerste kuur was en ga ik zelf tijdens cruise met slechte voeding en training goed vooruit.
Het is echt een wereld van verschil vergeleken met 5iu per dag maar het is prijzig. Kan het mij helaas niet veroorloven om dit year round te doen vanwege de kosten maar als ik dat kon deed ik dat zeker
Je kan toch ook gewoon wat beter trainen en eten i.p.v. meer gh zetten?

Terug
Naar boven