- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je zo hoog meteen moeten beginnen?Hgh op 10iu+ per dag komt veel beter tot zijn recht. Voor de rest ziet het er goed uit
Moet je ook wel de centen hebben of iig voor over hebben om 3 kitjes per maand er doorheen te knallen.2. Probeer het maar eens voor een paar maanden, je gaat wekelijks verschil zien
Moet je ook wel de centen hebben of iig voor over hebben om 3 kitjes per maand er doorheen te knallen.
Als je meer dan 20e/netto verdiend mss wel ja.......Het is inderdaad maar wat je ervoor over hebt. Iedere dag half uurtje overwerken en het is alweer makkelijk terugverdiend
Vntl heb je weleens 10iu+ ed gezet voor meerdere maanden dan?

Ts zit al maanden op 5iu, hoeveel profijt heeft die daar nou van. Hij moet het verder zelf weten natuurlijk lees eventueel wel meeVntl heb je weleens 10iu+ ed gezet voor meerdere maanden dan?

Vntl heb je weleens 10iu+ ed gezet voor meerdere maanden dan?
Alleen de voorhuid
Nope, ts mag het doen idem voor zijn hoeveelheid aas. Zien we over x weken hoeveel het nou beter was.
Wat heb je er mee bereikt dan tegenover 5iu?Vntl heb je weleens 10iu+ ed gezet voor meerdere maanden dan?
Je kan toch ook gewoon wat beter trainen en eten i.p.v. meer gh zetten?@Gains4life na een aantal jaar blast cruisen werden gains een stuk minder (wat logisch is) en leek ik tijdens cruisen lichtjes terug te vallen. Nu met 15iu hgh per dag gainde ik weer alsof het mijn eerste kuur was en ga ik zelf tijdens cruise met slechte voeding en training goed vooruit.
Het is echt een wereld van verschil vergeleken met 5iu per dag maar het is prijzig. Kan het mij helaas niet veroorloven om dit year round te doen vanwege de kosten maar als ik dat kon deed ik dat zeker
Je kan toch ook gewoon wat beter trainen en eten i.p.v. meer gh zetten?