XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.083
Nope, ts mag het doen idem voor zijn hoeveelheid aas. Zien we over x weken hoeveel het nou beter was.

ts zou er naar mijn mening meer aan hebben om eens een progressief trainings schema te volgen en zijn voeding 100% ipv meer aas. Aan zijn genen zal het niet liggen.

Hier heeft hij groot gelijk in, ik geef eerlijk toe dat mijn voeding niet optimaal is.

Ik zelf merk weinig van de GH maar krijg vaak de opmerking zit je aan de hgh? volgens velen zou ik de laatste jaar heel erg veranderd zijn in mijn shape.

• #4.084
Momenteel heb ik een bepaald bedrag per maand wat ik sowieso kwijt ben aan het laseren van mijn arm+HGH, alleen het laseren kost me al 300 euro per maand zodra dit voorbij is wil ik best verhogen naar de 10iu per maand.

Hier heeft hij groot gelijk in, ik geef eerlijk toe dat mijn voeding niet optimaal is.

Ik zelf merk weinig van de GH maar krijg vaak de opmerking zit je aan de hgh? volgens velen zou ik de laatste jaar heel erg veranderd zijn in mijn shape.
:heart::hornyna:

Momenteel heb ik een bepaald bedrag per maand wat ik sowieso kwijt ben aan het laseren van mijn arm+HGH, alleen het laseren kost me al 300 euro per maand zodra dit voorbij is wil ik best verhogen naar de 10iu per maand.
Zit ik hier met mn ”supplementenbudget” van max 100e/maand :(

@Gains4life na een aantal jaar blast cruisen werden gains een stuk minder (wat logisch is) en leek ik tijdens cruisen lichtjes terug te vallen. Nu met 15iu hgh per dag gainde ik weer alsof het mijn eerste kuur was en ga ik zelf tijdens cruise met slechte voeding en training goed vooruit.
Het is echt een wereld van verschil vergeleken met 5iu per dag maar het is prijzig. Kan het mij helaas niet veroorloven om dit year round te doen vanwege de kosten maar als ik dat kon deed ik dat zeker

19 maart 2019

Hallo, ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Tim en train nu zo'n 5 jaar. Vorig jaar voor de zomer heb ik mijn eerste kuur gedaan. Test op 500mg met dianabol kickstart de eerste 4 weken, deze was goed bevallen en heb daar toen zo'n 5-6kg vvm aan over gehouden.

Nu half 2020 ben je al jaren aan het blasten en cruise😅

Waar blijven die fotos, of probeer je hier iemand op extra kosten te jagen, zou bijna denken dat je er zelf beter van zou worden 😏 :p

Weet je wat het allemaal is, zoveel gear heb je allemaal niet nodig als de basis goed is.

Je kunt op lowdose een deftig fysiek bouwen en enigszins gezond blijven. Die hoge dosissen verneuken je mentale en fysieke gezondheid, iedere bodybuilder komt daar van terug vroeg of later.

Weet je wat het allemaal is, zoveel gear heb je allemaal niet nodig als de basis goed is.

Je kunt op lowdose een deftig fysiek bouwen en enigszins gezond blijven. Die hoge dosissen verneuken je mentale en fysieke gezondheid, iedere bodybuilder komt daar van terug vroeg of later.
Beste verwoording.

• #4.093
Zal tijdelijk wel 10iu pakken maar voorlopig even niet

8C65AB82-3E99-454E-A15A-0BECE3D1EC85.jpeg

• #4.096
Maandag week 3 ingegaan.

Bijwerkingen voor zover:
  • Hoge temperatuur/kapot veel zweten.
  • Slapen is echt kut terwijl ik juist heel goed kon slapen (urenlang).
  • Insomnia is aardig weg getrokken geen last meer van.

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven