DomiB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 277
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Tren doet goed ze werk ben geschorst van werk voor 2 dagen dus weekend voor mij.
Wat?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren doet goed ze werk ben geschorst van werk voor 2 dagen dus weekend voor mij.

Van de stank door het overmatig zweten? Of door je oversten in mekaar te rammen en daarna te verkrachten?

Bruh
. Wat was de aanleiding?800mg tren e
Dat was de 50e en de laatste keer
Hopelijk geen ontslag anders had je hem beter zijn keel wat langer dicht kunnen knijpen 😜
Ochja die dingen gebeuren op tren je lontje wordt vaak een stuk kleiner
Ik had je er op staande voet uit gedonderd.Een verschil van inzicht op het werk... kan gebeuren toch? overdreven om iemand gelijk te schorsen maar ja geniet maar van je lekker lange weekend
Nooit iemand bij de kee gegrepen tho
Heb ik even geluk dat ik het zoontje van de baas benNooit iemand bij de kee gegrepen tho
![]()
Jij grijpt ze alleen bij de p**melHeb ik even geluk dat ik het zoontje van de baas benNooit iemand bij de kee gegrepen tho
![]()

Ik werd gisteravond door mijn vriendin tegengehouden, ik was al onderweg naar de buurman. Ook de oorlog verklaard aan een buurman aantal deuren verderop, besloten dat het na een kleine twee jaar respect geven en niets terug krijgen goed is geweest. Toeval?![]()

ik ontken alles abi)hebben jullie daar AAS voor nodig?
(ik ontken alles abi)