AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.106
Bruh :roflol: . Wat was de aanleiding?

hij is voor de 50e keer uit zijn dak gegaan maja dit keer tegen de verkeerde. Hij ging eigenlijk niet eens tegen mij te keer maar was hem gewoon zat dat hij altijd gaat vloeken en dreigen naar mensen.

Dat was de 50e en de laatste keer

Hopelijk geen ontslag anders had je hem beter zijn keel wat langer dicht kunnen knijpen 😜

Ochja die dingen gebeuren op tren je lontje wordt vaak een stuk kleiner

• #4.108
Dat was de 50e en de laatste keer

Hopelijk geen ontslag anders had je hem beter zijn keel wat langer dicht kunnen knijpen 😜

Ochja die dingen gebeuren op tren je lontje wordt vaak een stuk kleiner

hij heeft mij nooit bedreigd of iets na 9 jaar was ik hem zat. volgens hem komt het nooit meer goed omdat ik hem dreigde met “buiten werk had ik je doodgeslagen”

Een verschil van inzicht op het werk... kan gebeuren toch? overdreven om iemand gelijk te schorsen maar ja geniet maar van je lekker lange weekend

Tren doet goed ze werk ben geschorst van werk voor 2 dagen dus weekend voor mij.

Ik werd gisteravond door mijn vriendin tegengehouden, ik was al onderweg naar de buurman. Ook de oorlog verklaard aan een buurman aantal deuren verderop, besloten dat het na een kleine twee jaar respect geven en niets terug krijgen goed is geweest. Toeval? :roflol:

Ik werd gisteravond door mijn vriendin tegengehouden, ik was al onderweg naar de buurman. Ook de oorlog verklaard aan een buurman aantal deuren verderop, besloten dat het na een kleine twee jaar respect geven en niets terug krijgen goed is geweest. Toeval? :roflol:

hebben jullie daar AAS voor nodig? :D

(:shrug: ik ontken alles abi)

• #4.119
mannen, ga eens allemaal permanent aan de phenibut aub

Terug
Naar boven