- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Wat wordt je volgende blast? Sportscholen gaan bijna open weer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wordt je volgende blast? Sportscholen gaan bijna open weer
Dat had ik gisteren gedaan toen jij nog lag te slapen toch?
Maar ik ben nu in de zomer wel vaker hier denk ik.

Luiewas niet echt duidelijk had ook niet gereserveerd als ik zeker wist dat je ging was ik wel opgestaan man![]()

Wou gelijk cutten op low test high tren. Mk667 wil ik wel graag uitproberenWat wordt je volgende blast? Sportscholen gaan bijna open weer
Ziet er niet uit vandaar geen foto’s gemaakt.Heb je recente foto’s van je fysiek? Wel benieuwd naar
Waar kan ik je log vinden?Ziet er niet uit vandaar geen foto’s gemaakt.
ik maak binnenkort een Before op 1 juli en dan later een after
Heb geen nieuwe log
Ben je wel van plan weer eentje te beginnen of dat niet?
Nee manBen je wel van plan weer eentje te beginnen of dat niet?
Jammer had ik wel graag gezien
wat heb ik geen zin om te trainen met dit weer zeg, bah bah vanavond schouders/tricep op schema staan![]()
Gyms zijn normaal gesproken vrij leeg in dit soort weersomstandighedenwat heb ik geen zin om te trainen met dit weer zeg, bah bah vanavond schouders/tricep op schema staan![]()
Ja wat ik heuuullll erg raar vind want bij de basic is het lekker fris binnen. Bij mij is het nu 26,5°Gyms zijn normaal gesproken vrij leeg in dit soort weersomstandigheden

Denk dat het er niet om gaat hoe warm het is in de sportschool maar eerder dat mensen liever van het weer genietenJa wat ik heuuullll erg raar vind want bij de basic is het lekker fris binnen. Bij mij is het nu 26,5°![]()
Denk dat het er niet om gaat hoe warm het is in de sportschool maar eerder dat mensen liever van het weer genieten