MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.161
Maar even anderhalf uur gymmen in een koele omgeving midden in de zomer is toch super chill. Tenzij je met vrienden naar het water gaat ofzo. Maar gewoon doordeweeks heb ik daar geen zin in. Dan liever naar de gym :o

same heb echt geen zin om nog na werk iets doen door de weeks

Maar even anderhalf uur gymmen in een koele omgeving midden in de zomer is toch super chill. Tenzij je met vrienden naar het water gaat ofzo. Maar gewoon doordeweeks heb ik daar geen zin in. Dan liever naar de gym :o
Denk dat de average joe liever naar t strand gaat dan even koel sport.

Ja wat ik heuuullll erg raar vind want bij de basic is het lekker fris binnen. Bij mij is het nu 26,5° :(
Dan heb jij geluk want ons basic fit is niet voorzien van airco alleen 5 van die grote ventilatoren. Loop ik telkens naar buiten hartstikke doorweekt met zweet

Dan heb jij geluk want ons basic fit is niet voorzien van airco alleen 5 van die grote ventilatoren. Loop ik telkens naar buiten hartstikke doorweekt met zweet
Wij hebben ook van die grote gele ventilatoren op de grond helemaal kut. En we hebben iets dat noemen ze een airco maar is gewoon een ding dat de warme lucht van buiten naar binnen blaast

• #4.165
Dit weer trekt echt letterlijk al me energie uit me, en dan ook nog eens overwerken de laatste weken voor vakantie pfff.....

Merk de laatste dagen dat me voeten beginnen te slapen (lichtjes) wat ik ook in mijn handen heb van de hgh maar heb niet mijn dosis gh verhoogd ofzo iemand enig idee misschien?

bijna weekend gelukkig straks even naar de kapper en dan een Back/tricep session.

Ik word juist altijd gemotiveerder door dit weer, maybe omdat mn gym in de achtertuin is haha

Ik heb hetzelfde bro. In een gym met airco nergens last van maar op t moment hele dag geen energie

• #4.175
Hoe zit het nou met die sportscholen kan ik 1 juli gewoon weer in me eigen gym binnen sporten met reserveren? Of gaan ze 2 juli ofzo pas open

Per 1 juli mogen de gyms weer open, dus dan zal je ook moeten kunnen trainen. Afhankelijk van elke gym is hoe ze verder omgaan met reservering etc want de 1,5 meter moet wel nageleefd kunnen worden. Zou ff bij je eigen gym informeren hoe ze dit indelen.

• #4.177
Per 1 juli mogen de gyms weer open, dus dan zal je ook moeten kunnen trainen. Afhankelijk van elke gym is hoe ze verder omgaan met reservering etc want de 1,5 meter moet wel nageleefd kunnen worden. Zou ff bij je eigen gym informeren hoe ze dit indelen.

ahhh ja dat is duidelijk zal maandag even bellenheb er namelijk wel zin in om weer volop te kunnen gaan

In Russia hebben ze skitta aan 1,5 meter en al die andere onzin. Gisteren waren er zo ongeveer 30 fitgirls in de gym op 10m2 allerlei booty exercises aan het doen. p*ssy paradise

Terug
Naar boven