AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Week 5 gewicht 97 :treuren: wel veel vocht kwijt geraakt maar nog geen zichtbare abs wil ook geen 80kg wegen om abs zichtbaar te hebben

9662C623-7F6F-496A-A234-66029237F3B0.jpegA66D18DE-A9E4-486F-9A39-2D56903B9BD5.jpeg
Goede forearm tattoo ook. 👌

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.203
  • #4.204
  • #4.206
Het kan wel maar verwacht niet dat de weegschaal veel gaat doen dan en naar een superlaag vp kun je het haast wel vergeten. (mijn mening)

ja klopt, ik ben wel altijd rond de 11/12% vp gezeten nooit echt gecut bang om kleiner te worden maar aan de andere kant weer te vettig in de bulk.

• #4.208
Waarom? Stond er de naam van je ex op?

haha nee man inkt was troep na tijdje weekje of 5/6 zag je echt ongelijke delen en plekken met open stukken etc. In het begin zag het er zo goed uit als ik foto’s terug kijk. Hij snapte er zelfs ook niks van zegt die maar bullshit

haha nee man inkt was troep na tijdje weekje of 5/6 zag je echt ongelijke delen en plekken met open stukken etc. In het begin zag het er zo goed uit als ik foto’s terug kijk. Hij snapte er zelfs ook niks van zegt die maar bullshit
Had je niet kunnen laten coveren door een andere shop?

• #4.210
Pff voor 6500 euro had je een goede gebruikte auto kunnen kopen ofzo lol

• #4.216
Heb besloten de komende tijd geen orals meer te pakken. Merk er echt weinig van tot nu toe

gisteren me zelf gewogen na een lange tijd 97kg. Voor corona uitbrak zaten we rond de 99/100.

Up the tren

Terug
Naar boven