- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ga je t doen??
wat is de secret daar achter. Vandaar ook mijn keuze om voor het cutten 100+ uit te komen.Je hebt geen zin om je meals te koken en af te wegen maar je gaat wel insuline gebruiken![]()
Gewoon negeren. Hij is boos, omdat hij genoodzaakt is om met krakkemikkige weegschaaltjes zijn voeding af te wegen om het vervolgens op te tellen met zijn appje zodat hij met trots zijn mediocre gains kan showen.ik heb nooit gekookt.... en ja ik gebruik ook aas zonder calorieën te tellen.
insuline heb ik vaker gebruikt ja

Als je aas gebruikt hoef je sowieso niet meer te eten
alleen maar spuiten
Gewoon negeren. Hij is boos, omdat hij genoodzaakt is om met krakkemikkige weegschaaltjes zijn voeding af te wegen om het vervolgens op te tellen met zijn appje zodat hij met trots zijn mediocre gains kan showen.
Terwijl je het makkelijk kunt compenseren door extra gear te injecteren.
MAAR DORIAN HEEFT GEZEGD IETS MET 500 TEST EN BEETJE GH!!!![]()
Als je gedrag op dit forum een weerspiegeling is van je echte leven zou ik echt hulp zoeken als ik jou wasIk heb nog nooit een kcal geteld. Zowel niet in cut als bulk.In de cut begrijp ik dat je calorieën gaat tellen maar in de bulk? Ken zat die het niet doen en er goed bij staan
Ik vind het zorgelijk dat sommigen van jullie denken dat jullie zoveel invloed op mij hebben dat ik boos word.Volgens mij ben jij degene die boos is en dat laat je in elke post van je blijkenAls je gedrag op dit forum een weerspiegeling is van je echte leven zou ik echt hulp zoeken als ik jou was

Waarom?@th0maz
krijg je schema’s of wat moet ik er van denken?
Lijkt me anders nogal lastig om te weten wat je dagelijks binnen krijgt zonder te wegen
Ik heb nog nooit een kcal geteld. Zowel niet in cut als bulk.
Denk je dat Ronnie Coleman etc ooit een kcal heeft geteld?
Ik vind het zorgelijk dat sommigen van jullie denken dat jullie zoveel invloed op mij hebben dat ik boos word.
Of zeg je dat omdat je niet in staat bent om een redelijke tegenargument te posten?