MuscleMeat

Kastnation 2020

Weet je nu eindelijk al wat je wil dikke

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.245
Weet je nu eindelijk al wat je wil dikke

voorlopig zie ik me meals nog niet zelf koken/afwegen en ik maandag toch met de slin begin wil ik deze blast toch nog even doorknallen en uiteindelijk 100+ te eindigen. Bijna vakantie ook over 2 weken (3 weken vrij) dus moet goed komen. Heb al een grote stap genomen kwa voeding ben weer eens gaan bijhouden wat ik binnenkrijg zo ongeveer dankzij jou :roflol:

ze zeggen dat insuline je dik maakt (makkelijker vetter) daar is bij jou niks van te zien:windup: wat is de secret daar achter. Vandaar ook mijn keuze om voor het cutten 100+ uit te komen.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #4.247
ik heb nooit gekookt.... en ja ik gebruik ook aas zonder calorieën te tellen.

insuline heb ik vaker gebruikt ja
Gewoon negeren. Hij is boos, omdat hij genoodzaakt is om met krakkemikkige weegschaaltjes zijn voeding af te wegen om het vervolgens op te tellen met zijn appje zodat hij met trots zijn mediocre gains kan showen.

Terwijl je het makkelijk kunt compenseren door extra gear te injecteren.

MAAR DORIAN HEEFT GEZEGD IETS MET 500 TEST EN BEETJE GH!!! :roflol:

Als je aas gebruikt hoef je sowieso niet meer te eten

alleen maar spuiten

• #4.251
In de cut begrijp ik dat je calorieën gaat tellen maar in de bulk? Ken zat die het niet doen en er goed bij staan

Gewoon negeren. Hij is boos, omdat hij genoodzaakt is om met krakkemikkige weegschaaltjes zijn voeding af te wegen om het vervolgens op te tellen met zijn appje zodat hij met trots zijn mediocre gains kan showen.

Terwijl je het makkelijk kunt compenseren door extra gear te injecteren.

MAAR DORIAN HEEFT GEZEGD IETS MET 500 TEST EN BEETJE GH!!! :roflol:

Volgens mij ben jij degene die boos is en dat laat je in elke post van je blijken :hahaha: Als je gedrag op dit forum een weerspiegeling is van je echte leven zou ik echt hulp zoeken als ik jou was

In de cut begrijp ik dat je calorieën gaat tellen maar in de bulk? Ken zat die het niet doen en er goed bij staan
Ik heb nog nooit een kcal geteld. Zowel niet in cut als bulk.

Denk je dat Ronnie Coleman etc ooit een kcal heeft geteld?

Volgens mij ben jij degene die boos is en dat laat je in elke post van je blijken :hahaha: Als je gedrag op dit forum een weerspiegeling is van je echte leven zou ik echt hulp zoeken als ik jou was
Ik vind het zorgelijk dat sommigen van jullie denken dat jullie zoveel invloed op mij hebben dat ik boos word.:roflol:

Of zeg je dat omdat je niet in staat bent om een redelijke tegenargument te posten?

@th0maz
krijg je schema’s of wat moet ik er van denken?
Lijkt me anders nogal lastig om te weten wat je dagelijks binnen krijgt zonder te wegen

@th0maz
krijg je schema’s of wat moet ik er van denken?
Lijkt me anders nogal lastig om te weten wat je dagelijks binnen krijgt zonder te wegen
Waarom?

Je kunt toch wel ongeveer inschatten hoeveel proteïne etc je op je bord hebt liggen. Uiteraard is dit niet zo nauwkeurig als je het zou afwegen, maar daar ben ik niet autistisch genoeg voor.

Kom je niet aan? Eet meer. Valt je niet af? Eet minder. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.

• #4.256
Ik heb nog nooit een kcal geteld. Zowel niet in cut als bulk.

Denk je dat Ronnie Coleman etc ooit een kcal heeft geteld?

Ik vind het zorgelijk dat sommigen van jullie denken dat jullie zoveel invloed op mij hebben dat ik boos word.:roflol:

Of zeg je dat omdat je niet in staat bent om een redelijke tegenargument te posten?

Daarom ik ken echt zat mensen die geen kcal bijhouden en zien er echt uit als monsters. In de cut kan ik het beetje begrijpen ivm spiermassa verlies.

Had laatst een post van iemand gezien hij zei het volgende: mensen zijn deze tijden zoveel bezig met het tellen van hun macro’s waardoor ze het hard trainen gewoon vergeten.

Kcal tellen is ook overrated, helemaal als je elke dag ongeveer hetzelfde eten kan je makkelijk aanpassingen maken. Voor mijzelf geeft het gewoon een soort rust om het 6 van de 7 dagen bij te houden.

Oké. Voor mijn werkt het niet zonder bijhouden.
Kan totaal niet inschatten of ik 200 of 300 gram kip op me bord heb of aardappelen enz enz.
Laat staan dat ik weet wanneer ik de 3k gegeten heb.

Je hoeft niet obsessief calorieën te tellen etc maar een beetje bijhouden hoeveel carbs protein en fat je dagelijks eet dat vind ik nou niet echt buitensporig raar om te doen... vooral niet als je zoveel gear gebruikt is dat wel handig

Eiwit hoog broer

Terug
Naar boven