MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Kcal tellen is ook overrated, helemaal als je elke dag ongeveer hetzelfde eten kan je makkelijk aanpassingen maken. Voor mijzelf geeft het gewoon een soort rust om het 6 van de 7 dagen bij te houden.

Ik denk echt als je een fucking controlfreak bent dat je op den duur compleet gestoord wordt van het tellen. Ik heb het 2 jaar achter elkaar gedaan, moet er nu echt niet meer aan denken. Sommige dagen doe ik het wel als de voeding compleet anders is, maar eet al 5 jaar hetzelfde ongv... :roflol:
 
Ik hoef niet te tellen eet toch iedere dag hetzelfde alleen meer als ik bulk en minder ervan als ik cut.
 
Ik denk echt als je een fucking controlfreak bent dat je op den duur compleet gestoord wordt van het tellen. Ik heb het 2 jaar achter elkaar gedaan, moet er nu echt niet meer aan denken. Sommige dagen doe ik het wel als de voeding compleet anders is, maar eet al 5 jaar hetzelfde ongv... :roflol:

Ik zou compleet gestoord worden as ik 2jaar lang elke dag het zelfde zou moeten eten:p
 
In de cut begrijp ik dat je calorieën gaat tellen maar in de bulk? Ken zat die het niet doen en er goed bij staan
zelfs in de cut tel ik niet
B24F753D-BBA3-4041-9C58-F1C43842FF1B.png
 
Wat je eet hoef je toch niet af te wegen of op te schrijven man als je je kuur goed opschrijft en doseert dat is het toch goed :p

Als je niet aankomt is je gear kut of je zet teweinig haha
 
Wat je eet hoef je toch niet af te wegen of op te schrijven man als je je kuur goed opschrijft en doseert dat is het toch goed :p

Als je niet aankomt is je gear kut of je zet teweinig haha

Kun je Test, Tren, Primo etc in myfitnesspal bijhouden? :trollface:
 
Daarom ik ken echt zat mensen die geen kcal bijhouden en zien er echt uit als monsters. In de cut kan ik het beetje begrijpen ivm spiermassa verlies.

Had laatst een post van iemand gezien hij zei het volgende: mensen zijn deze tijden zoveel bezig met het tellen van hun macro’s waardoor ze het hard trainen gewoon vergeten.
Zolang je nog veranderingen ziet hoef je niks te veranderen imo

Als je gelukkig wordt van kcal tellen, dan ga je lekker kcal tellen. Ik maak nog prima progressie zonder, dus daarom zie ik ook geen reden om iets te veranderen.
 
T bijhouden van mn voeding heeft voor mij wel voor veel verschil gezorgt.

Een handje noten is voor sommige 20 gr de andere 80 gram, zulke dingen kunnen wel net t verschil zijn om je vet te laten zakken of van een gecontroleerde bulk gewoon een vreetfestijn te maken...
 
Voor mij is het ook noodzaak, tel ik niet dan vreet ik al snel overdreven veel...ook uit 'angst' om te weinig binnen te krijgen, heb juist meer rust wanneer ik weet wat ik doe

Dat geloof ik ook wel. Maar denk dat dat in de bulk alleen best meevalt als sommige dat beweren ik bedoel ik zelf als ik echt hard train merk ik gewoon dat me lichaam ook meer voeding nodig heeft dus vind ik kcal tracken in de bulk beetje overrated.
 
van een gecontroleerde bulk gewoon een vreetfestijn te maken...
Dit is echt onzin als je gewoon een clean bulk doet. Dat heeft meer met een beetje discipline te maken.

Tijdens mijn bulk kan ik alsnog al mijn abs tellen en ik heb nog nooit een kcal geteld.

Als jij gewoon goed traint en clean eet is het heel moeilijk om dik te worden als je gear gebruikt. Snap echt niet hoe mensen die gear gebruiken zo fat worden. Oké.. powerlifters zijn een uitzondering natuurlijk, maar die tellen sowieso niet mee.
 
Back
Naar boven