XXL Nutrition

Kastnation 2020

Dit is echt onzin als je gewoon een clean bulk doet. Dat heeft meer met een beetje discipline te maken.

Tijdens mijn bulk kan ik alsnog al mijn abs tellen en ik heb nog nooit een kcal geteld.

Als jij gewoon goed traint en clean traint is het heel moeilijk om dik te worden als je gear gebruikt. Snap echt niet hoe mensen die gear gebruiken zo fat worden. Oké.. powerlifters zijn een uitzondering natuurlijk, maar die tellen sowieso niet mee.

The magic words.

Mensen mogen mij afknallen maar als je aan de gear zit kun je gewoon meer hebben. Ik zie dit ook aan mensen in mijn omgeving die aan de AAS zitten.
Dan zitten wat te eten en dan voer ik alles op in mijn appje zodat ik geen calorieën overschrijding krijg en zij bestellen lachend nog een kapsalon.

Ik denk dat in een cut dit minder voordelig werkt maar dan nog zie ik ze shredded worden in no time :dunno:

The magic words.

Mensen mogen mij afknallen maar als je aan de gear zit kun je gewoon meer hebben. Ik zie dit ook aan mensen in mijn omgeving die aan de AAS zitten.
Dan zitten wat te eten en dan voer ik alles op in mijn appje zodat ik geen calorieën overschrijding krijg en zij bestellen lachend nog een kapsalon.

Ik denk dat in een cut dit minder voordelig werkt maar dan nog zie ik ze shredded worden in no time :dunno:
Ik wordt gewoon dik hoor als ik te veel eet er veranderd niks aan kcal in kcal out alleen je onderhoud wordt wat hoger dus de meesten eten dus gewoon te weinig.

Mijn onderhoud is al +5k dus ja een doner kebab naast wat clean eten gaat me niet zomaar dik maken.

Ik wordt gewoon dik hoor als ik te veel eet er veranderd niks aan kcal in kcal out alleen je onderhoud wordt wat hoger dus de meesten eten dus gewoon te weinig.

Mijn onderhoud is al +5k dus ja een doner kebab naast wat clean eten gaat me niet zomaar dik maken.

Calorieën in vs. calorieën out klopt als een bus, zonder meer.

The magic words.

En dan hebben we 't nog niet eens over tren. Dat mensen daar dik op kunnen worden.

Als jij ''dik' bent, ben je alsnog meer shredded dan mensen die denken shredded te zijn. Dus dat telt sowieso niet.

In de normale wereld betekent dik zijn dat je gewoon je abs niet meer ziet.

T geen wat je extra verbruikt door AAS, blijkt te verwaarlozen maar goed.. ben hier niet om perse mn gelijk te halen....

Tuurlijk als je onderhoud hebt van 4000/5000 heb je meer speelruimte... maar mensen die een onderhoud Op 1500 hebben luisterd het allemaal wat nauwer... ik doe de voeding voor een paar mensen en zie toch vaak dat er betere resultaten geboekt worden met een uitgerekend schema, dan wat natte vinger werk... ik zeg niet dat het kan maar optimaal resultaat behaal je door exact te weten wat je doet...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.286
T geen wat je extra verbruikt door AAS, blijkt te verwaarlozen maar goed.. ben hier niet om perse mn gelijk te halen....

Tuurlijk als je onderhoud hebt van 4000/5000 heb je meer speelruimte... maar mensen die een onderhoud Op 1500 hebben luisterd het allemaal wat nauwer... ik doe de voeding voor een paar mensen en zie toch vaak dat er betere resultaten geboekt worden met een uitgerekend schema, dan wat natte vinger werk... ik zeg niet dat het kan maar optimaal resultaat behaal je door exact te weten wat je doet...

tuurlijk dat is sowieso zo

Uiteraard ben je beter af als je alles telt. Dat spreekt voor zich en heb ik ook nooit ontkent. Ik geef alleen aan dat het onzin is dat als je het niet bijhoudt het dan per definite veranderd in een vreetfestijn. Dat heeft meer met discipline te maken, dan met het tellen van kcal.

• #4.288
Uiteraard ben je beter af als je alles telt. Dat spreekt voor zich en heb ik ook nooit ontkent. Ik geef alleen aan dat het onzin is dat als je het niet bijhoudt het dan per definite veranderd in een vreetfestijn. Dat heeft meer met discipline te maken, dan met het tellen van kcal.

true dat denk ik zelf ook

• #4.289
eerste 5iu insuline zit erin pre workout en post workout gaat er nog eens een 5iu in. Carbs zitten vandaag rond de 600gr dus moet komen nu al dikke pomp erin zitten.

Gaat helemaal goed komen met die gains ;)

• #4.295
Voor het trainen dextrose en na het trainen nog een 60gr dextrose met 40gr eiwit en dan 45/60min erna gewoon maaltijd
Geen extra amino, creatine, etc...

Nu heeft je insuline wat voor nut? Een beetje extra pomp door de dextrose ?

• #4.297
  • #4.300
Wil altijd foto maken maar dan lopen er van die johny’s rond te kijken en ik vind sowieso als je in de gym selfies staat te maken enzo beetje patsergedrag hou daar totaal niet van dus het is me weer niet gelukt :roflol:

Terug
Naar boven