XXL Nutrition

Kastnation 2020

sbd is een zeer goed merk, maar heb geen vergelijking.

wordt gedragen door de world strongest men atleten.

lekkere stack bro

Als je op vijf tientjes moet besparen voor een levenslange investering weet ik niet waar je prioriteiten liggen. :emo:
sbd is een goed merk, maar ook best prijzig. Als je idd de beste kwaliteit wilt en het niet uitmaakt hoeveel het kost zou je sbd kunnen nemen. Maar merken zoals bulkpowders verkopen ook elbow sleeves die flink wat minder kosten en misschien net zo goed hun werk doen als de sbd sleeves. Ikzelf vind elbow sleeves nou niet echt iets wat ik zie als levenslange investering maar goed, elk mens is anders right

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.508
sbd is een goed merk, maar ook best prijzig. Als je idd de beste kwaliteit wilt en het niet uitmaakt hoeveel het kost zou je sbd kunnen nemen. Maar merken zoals bulkpowders verkopen ook elbow sleeves die flink wat minder kosten en misschien net zo goed hun werk doen als de sbd sleeves. Ikzelf vind elbow sleeves nou niet echt iets wat ik zie als levenslange investering maar goed, elk mens is anders right

heb je misschien een goeie voorkeur voor elbow sleeves/knee sleeves?

Zoals hierboven, sbd is echt goed hoor. Maar je bent voor die knee sleeves gewoon 90 eur kwijt. De rest van de elbow of knee sleevws weet ik niet man. Squat zelf met wraps of sbd sleeves en elbow sleeves eig nooit nodig gehad. Maar er zijn hier vast mensen die wel andere merken sleeves dan sbd hebben

Fortex knee sleeves zijn prima bij mij

• #4.511
@Shadow Project jij zou mij wel een mooie link kunnen sturen voor knee wraps(sleeves) en elbow sleeves.

Strenghtshop of sbd

• #4.513
wat is beter knee sleeves of straps, en hoe weet ik de maat ongeveer zou zonde zijn bij sleeve's als ze losjes zitten moet wel echt druk op staan.

wat is beter knee sleeves of straps, en hoe weet ik de maat ongeveer zou zonde zijn bij sleeve's als ze losjes zitten moet wel echt druk op staan.
Ik denk dat het ook een kwestie is van wat jij fijner vind. De een kan beter overweg me sleeves, de ander met wraps... Met knee sleeves zul je wss wat meer kunnen maxen, met minder belasting voor je knieën. Duurt wel steeds lang tussen setjes om ze te bevestigen. Knee sleeves kun je vrijwel de hele training laten en heb je geen omkijken meer naar.

• #4.515
Ik denk dat het ook een kwestie is van wat jij fijner vind. De een kan beter overweg me sleeves, de ander met wraps... Met knee sleeves zul je wss wat meer kunnen maxen, met minder belasting voor je knieën. Duurt wel steeds lang tussen setjes om ze te bevestigen. Knee sleeves kun je vrijwel de hele training laten en heb je geen omkijken meer naar.

precies dat ja denk dat sleeves toch wel fijner zijn.

straps voor meer kracht. sleeves voor gemak.

op de site van sbd staat gewoon wat je moet meten voor je maat op te zoeken.

Ik neem zelf elbow sleeves van bulkpowders En vind ik best lekker aanvoelen tijdens het dippen met dipbelt of 160-170 kilo ga benchen

ik weeg 98-99kg en heb maat L en het zit goed strak om mijn ellebogen. In het begin was het superstrak maar na paar keer dragen rekte het iets meer uit

Terug
Naar boven