Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sbd is een zeer goed merk, maar heb geen vergelijking.
wordt gedragen door de world strongest men atleten.
Rip portemonneesbd is een zeer goed merk, maar heb geen vergelijking.
wordt gedragen door de world strongest men atleten.
Als je op vijf tientjes moet besparen voor een levenslange investering weet ik niet waar je prioriteiten liggen.

sbd is een goed merk, maar ook best prijzig. Als je idd de beste kwaliteit wilt en het niet uitmaakt hoeveel het kost zou je sbd kunnen nemen. Maar merken zoals bulkpowders verkopen ook elbow sleeves die flink wat minder kosten en misschien net zo goed hun werk doen als de sbd sleeves. Ikzelf vind elbow sleeves nou niet echt iets wat ik zie als levenslange investering maar goed, elk mens is anders rightAls je op vijf tientjes moet besparen voor een levenslange investering weet ik niet waar je prioriteiten liggen.![]()
sbd is een goed merk, maar ook best prijzig. Als je idd de beste kwaliteit wilt en het niet uitmaakt hoeveel het kost zou je sbd kunnen nemen. Maar merken zoals bulkpowders verkopen ook elbow sleeves die flink wat minder kosten en misschien net zo goed hun werk doen als de sbd sleeves. Ikzelf vind elbow sleeves nou niet echt iets wat ik zie als levenslange investering maar goed, elk mens is anders right
Zoals hierboven, sbd is echt goed hoor. Maar je bent voor die knee sleeves gewoon 90 eur kwijt. De rest van de elbow of knee sleevws weet ik niet man. Squat zelf met wraps of sbd sleeves en elbow sleeves eig nooit nodig gehad. Maar er zijn hier vast mensen die wel andere merken sleeves dan sbd hebbenheb je misschien een goeie voorkeur voor elbow sleeves/knee sleeves?
Ik denk dat het ook een kwestie is van wat jij fijner vind. De een kan beter overweg me sleeves, de ander met wraps... Met knee sleeves zul je wss wat meer kunnen maxen, met minder belasting voor je knieën. Duurt wel steeds lang tussen setjes om ze te bevestigen. Knee sleeves kun je vrijwel de hele training laten en heb je geen omkijken meer naar.wat is beter knee sleeves of straps, en hoe weet ik de maat ongeveer zou zonde zijn bij sleeve's als ze losjes zitten moet wel echt druk op staan.
Ik denk dat het ook een kwestie is van wat jij fijner vind. De een kan beter overweg me sleeves, de ander met wraps... Met knee sleeves zul je wss wat meer kunnen maxen, met minder belasting voor je knieën. Duurt wel steeds lang tussen setjes om ze te bevestigen. Knee sleeves kun je vrijwel de hele training laten en heb je geen omkijken meer naar.
Daar gaat mijn voorkeur wel naar uit! Ik ben toch geen powerlifter dus die paar kg extra doet het hem niet.precies dat ja denk dat sleeves toch wel fijner zijn.
De maten staan op de website meestal met hoe je het af moet metenwat is beter knee sleeves of straps, en hoe weet ik de maat ongeveer zou zonde zijn bij sleeve's als ze losjes zitten moet wel echt druk op staan.
De maten staan op de website meestal met hoe je het af moet meten
Ik neem zelf elbow sleeves van bulkpowders En vind ik best lekker aanvoelen tijdens het dippen met dipbelt of 160-170 kilo ga benchenheb je misschien een goeie voorkeur voor elbow sleeves/knee sleeves?