MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.541
Waarom zou je steeds in extremen moeten vallen? Van jarenlang blasten met meerdere grammen per week naar compleet off... en dan zeg je ook nog eens dat je wedstrijdambities hebt.

Als je je zorgen maakt om je gezondheid of het blasten etc. gewoon allemaal zat bent, kan je toch ook gewoon op een normale dosering van 100 of 150mg testosteron gaan cruisen voor zolang als je wil? Ik zou mezelf het leven niet onnodig moeilijk maken.

geen gezondheid of iets het is meer dat ik te vroeg weer on ga dat is mijn probleem. Inderdaad of heel lang gaan cruisen of even helemaal off gaan.

Zie niet in waarom off gaan na 2,5 jaar onverstandig zou zijn. Laat je lichaam weer eens werken, hoe je het ook went of keert: ook dat is een shock! Verras je lichaam, dan pakt de volgende keer on waarschijnlijk weer beter uit omdat je het lichaam weer totaal uit balans knalt. Dit is waar het om gaat toch? Het lichaam went aan alles, de enige manier om écht te groeien is door je lichaam telkens weer te verassen.
Voordat z'n lichaam wss gaat werken is die een jaar verder waarin die constant rond loopt met laag testosteron.

Naast dat die weg kwijnt wat die mentaal wss niet gaat trekken.

Voordat z'n lichaam wss gaat werken is die een jaar verder waarin die constant rond loopt met laag testosteron.

Naast dat die weg kwijnt wat die mentaal wss niet gaat trekken.
Denk je echt? Ik ken meerdere die tussen de 40 en 100 weken lang op cruise/blast hebben gezeten. Twee daarvan ken ik erg goed en heb ik veel mee gekregen van hun nakuur en de voortgang. Een van hen heeft er ruim 20 weken over gedaan ja, die ramde aardige grammen er in. De ander was met 12 weken weer erg lekker op gang. Beiden hebben de eerste weken grote hoeveelheden hcg gezet, nolva pas gestart na 5 weken in comb met clomid en beiden bleven hgh doorzetten op een verhoogde dosering om herstel te bevorderen.

Volgens mij prima te doen. En daarbij, het is een try out toch? Kunnen we allemaal roepen “oh je hebt zo lomp gekuurd”, maar we zijn hier om een ieder te helpen en te steunen in elkaars doelen.... Toch?

Zet ‘m op maat! Eerste weken gaan wss zwaar bagger zijn voor je qua gevoel, maar als je daar doorheen ziet te roeien dan ga je er echt wel profijt van hebben denk ik!

er worden veel verhalen verteld over de horror na het off gaan allemaal klinkklare onzin als je gezond was voordat je met AAS startte,
ikzelf na 6maanden on geweest off gegaan en alleen een beetje vet toename, 4 maanden nadat ik off was alweer krachttoename gemerkt op de deadlift, bij de bankdruk ging ik van 120x10 naar 120x8 nou was een verlies zeg jeetje.

Laatst bewerkt:
Denk je echt? Ik ken meerdere die tussen de 40 en 100 weken lang op cruise/blast hebben gezeten. Twee daarvan ken ik erg goed en heb ik veel mee gekregen van hun nakuur en de voortgang. Een van hen heeft er ruim 20 weken over gedaan ja, die ramde aardige grammen er in. De ander was met 12 weken weer erg lekker op gang. Beiden hebben de eerste weken grote hoeveelheden hcg gezet, nolva pas gestart na 5 weken in comb met clomid en beiden bleven hgh doorzetten op een verhoogde dosering om herstel te bevorderen.

Volgens mij prima te doen. En daarbij, het is een try out toch? Kunnen we allemaal roepen “oh je hebt zo lomp gekuurd”, maar we zijn hier om een ieder te helpen en te steunen in elkaars doelen.... Toch?

Zet ‘m op maat! Eerste weken gaan wss zwaar bagger zijn voor je qua gevoel, maar als je daar doorheen ziet te roeien dan ga je er echt wel profijt van hebben denk ik!
Dan nog voegt het niks toe voor z'n doel(en) om op het podium te staan.

Het is leuk dat jij 2 mensen kent maar voor het gross gaat dit niet op.

@Col_inc als je dan toch iets van plan bent doe dan een echte trt dosis voor 20/30 weken. (100mg p week)

er worden veel verhalen verteld over de horror na het off gaan allemaal klinkklare onzin als je gezond was voordat je met AAS startte,
ikzelf na 6maanden on geweest off gegaan en alleen een beetje vet toename, 4 maanden nadat ik off was alweer krachttoename gemerkt op een de deadlift, bij de bankdruk ging ik van 120x10 naar 120x8 nou was een verlies zeg jeetje.
6 maanden is net iets langer als een standaard 12 weken kuurtje en is niet te vergelijken met +2 jaar on.

ik ben het met je eens maar 26 weken on is geen korte periode, mijn punt is meer dat iedereen anders is en met de juiste mindset het nog enorm kan meevallen.

ik ben het met je eens maar 26 weken on is geen korte periode, mijn punt is meer dat iedereen anders is en met de juiste mindset het nog enorm kan meevallen.
Het kan ook mee vallen dat zeg of beweer ik ook niet maar ik denk dat het voor de meeste die aas (mis)bruiken het wss slecht uit pakt

Niet geschoten is altijd mis :D
Hou ons op de hoogte @Col_inc !

• #4.550
Dan nog voegt het niks toe voor z'n doel(en) om op het podium te staan.

Het is leuk dat jij 2 mensen kent maar voor het gross gaat dit niet op.

@Col_inc als je dan toch iets van plan bent doe dan een echte trt dosis voor 20/30 weken. (100mg p week)

Ben inderdaad van plan zo een 20 weken sowieso te gaan cruisen op 125mg test waarom? Omdat ik me op volgend jaar wil focussen en zoals sommige al weten mijn sleeve die verneukt is heeft me mentaal zeker neergehaald, zodra die gefixed is gaan we er volle 100% tegenaan. Zeker omdat ik zelf ook dwang/perfectionistisch klachten heb waarmee ik elke dag mee vecht.

7 weken te gaan op test/deca vervolgens ben ik van plan om echt lang te gaan cruisen en uiteindelijk misschien helemaal off te gaan (tijdelijk). Momenteel ben ik 2,5 jaar on en merk ik weinig van de gear maakt niet uit hoe hoog ik doseer, het kan zijn dat ik het off gevoel niet meer ken (geestelijk). Kracht zit er altijd nog dik in dus daar zal het niet aan liggen.

Sowieso omdat ik wacht tot me sleeve af is wil ik tijdelijk cruisen en miss voor me volgende kuur even helemaal off gaan. Heb ook wedstrijd plannen staan in de toekomst zodra alles gefixed is.

Moet niet onderschatten hoe de nakuur gaat zijn, mijn laatste inject was 4 juli.
Vooral als je gewent bent veel seks te hebben, gaat dat nu nogal een tegevallertje voor je zijn.
Of laat ik het zo zeggen ik had het niet zo pittig verwacht.
Libido is echt compleet gone niet voor te stellen...
En ik heb dan 1,5 - 2 jaar lopen blasten en cruise.
Maargoed zelf weten succes👍

• #4.552
Moet niet onderschatten hoe de nakuur gaat zijn, mijn laatste inject was 4 juli.
Vooral als je gewent bent veel seks te hebben, gaat dat nu nogal een tegevallertje voor je zijn.
Of laat ik het zo zeggen ik had het niet zo pittig verwacht.
Libido is echt compleet gone niet voor te stellen...
En ik heb dan 1,5 - 2 jaar lopen blasten en cruise.
Maargoed zelf weten succes👍

hoe gaat het nu?

-

Laatst bewerkt:
  • #4.554
Maar tijdens on zijn kan je ook gewoon kinderen krijgen? Tuurlijk liever niet ivm beschadigde zaadcellen etc maar heb het zelf ook meegemaakt tot aan 2x zelfs terwijl ik on ben.

-

Laatst bewerkt:
  • #4.556
Another day

34E0E471-0BC6-40EE-9DB2-0BD738D00AD8.jpeg

Ga scheren

Zieke barba abi

Terug
Naar boven