AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.521
Ik neem zelf elbow sleeves van bulkpowders En vind ik best lekker aanvoelen tijdens het dippen met dipbelt of 160-170 kilo ga benchen

ik weeg 98-99kg en heb maat L en het zit goed strak om mijn ellebogen. In het begin was het superstrak maar na paar keer dragen rekte het iets meer uit

heb je toevallig een link?

• #4.522
  • #4.523
heb ze besteld van de week maar een nieuwe pr bench neerzetten.

@Col_inc hoelang nam je melanotan eigk? Ik ben te wit

• #4.528
eerste 2 weken opgebouwd, momenteel 2x per week onderhouds dosis. Na eerste injectie volgende dag zonnenbank gepakt en had al gewenste kleurtje eigenlijk.

• #4.529
Current:

4E92DF60-80CE-41DE-82F3-D8F9FD2A725A.jpeg

Biggie smalls

Bij deze in, topic titel spreekt me wel aan. Train je ook op slippers?

• #4.533
7 weken te gaan op test/deca vervolgens ben ik van plan om echt lang te gaan cruisen en uiteindelijk misschien helemaal off te gaan (tijdelijk). Momenteel ben ik 2,5 jaar on en merk ik weinig van de gear maakt niet uit hoe hoog ik doseer, het kan zijn dat ik het off gevoel niet meer ken (geestelijk). Kracht zit er altijd nog dik in dus daar zal het niet aan liggen.

Sowieso omdat ik wacht tot me sleeve af is wil ik tijdelijk cruisen en miss voor me volgende kuur even helemaal off gaan. Heb ook wedstrijd plannen staan in de toekomst zodra alles gefixed is.

7 weken te gaan op test/deca vervolgens ben ik van plan om echt lang te gaan cruisen en uiteindelijk misschien helemaal off te gaan (tijdelijk). Momenteel ben ik 2,5 jaar on en merk ik weinig van de gear maakt niet uit hoe hoog ik doseer, het kan zijn dat ik het off gevoel niet meer ken (geestelijk). Kracht zit er altijd nog dik in dus daar zal het niet aan liggen.

Sowieso omdat ik wacht tot me sleeve af is wil ik tijdelijk cruisen en miss voor me volgende kuur even helemaal off gaan. Heb ook wedstrijd plannen staan in de toekomst zodra alles gefixed is.

Off gaan lijkt me niet verstandig in jouw geval.

Laatst bewerkt:

Dit hou jij heen 4 weken vol🤣

Zie niet in waarom off gaan na 2,5 jaar onverstandig zou zijn. Laat je lichaam weer eens werken, hoe je het ook went of keert: ook dat is een shock! Verras je lichaam, dan pakt de volgende keer on waarschijnlijk weer beter uit omdat je het lichaam weer totaal uit balans knalt. Dit is waar het om gaat toch? Het lichaam went aan alles, de enige manier om écht te groeien is door je lichaam telkens weer te verassen.

Waarom zou je steeds in extremen moeten vallen? Van jarenlang blasten met meerdere grammen per week naar compleet off... en dan zeg je ook nog eens dat je wedstrijdambities hebt.

Als je je zorgen maakt om je gezondheid of het blasten etc. gewoon allemaal zat bent, kan je toch ook gewoon op een normale dosering van 100 of 150mg testosteron gaan cruisen voor zolang als je wil? Ik zou mezelf het leven niet onnodig moeilijk maken.

Zie niet in waarom off gaan na 2,5 jaar onverstandig zou zijn. Laat je lichaam weer eens werken, hoe je het ook went of keert: ook dat is een shock! Verras je lichaam, dan pakt de volgende keer on waarschijnlijk weer beter uit omdat je het lichaam weer totaal uit balans knalt. Dit is waar het om gaat toch? Het lichaam went aan alles, de enige manier om écht te groeien is door je lichaam telkens weer te verassen.

hij moet gewoon beter gaan eten, ga met je wawa verhaal.

• #4.540

eigenlijk precies wat hierover gezegd word, dit advies kreeg ik ook van bepaalde coaches. Je moet vroeg of laat er even tussen uit gaan en precies het lichaam went aan alles.

Terug
Naar boven