MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
Trainingen gaan goed probeer 7x per week te trainen nu sowieso omdat ik vakantie heb.
Volgend week zal ik weer een paar foto’s erop gooien.

Prik nu al sinds 2 weken lang in glute en gaat prima! 2x 4,5ml kanniet wachten tot dat ik de anadrol erin gooi dan word het klappen.(laat een vriendin in glute injecteren gaat goed 0,6x25mm geen pijn niks)

Nu ik vakantie heb bedenk ik me om me oral al morgen te beginnen 100mg voor het trainen 6 weken lang Anadrol wou hem eigenlijk laatste 6 weken van me kuur erin gooien maar nu ik toch vakantie heb....

Stick to the program :)

Pff zojuist schouder tricep getraind 150mg oxy 30/40 min voor training genomen niet normaal echt dikke pomp en kracht is echt absurd gewicht gaat ook de goede kant op

(Ja eigenwijs toch begonnen met de oxy nu ik vakantie heb)

Oxy blijft me favorite oral.... tuurlijk ook de meest lever toxic die er is.

hahaha dus eerder en maar meteen van 150mg ipv 100 ....gain ze

Rug aan het trainen op dit moment, ga vanv dagje weg naar welness&sauna hotel arregement lekker ontspannen morgen avond weer knallen voeding is 100% clean vanaf gister weer de knop omgezet om zo clean mogelijk te eten.

Latt pulldown zit op 6x114 kg haha ik hou van oxy al is het de meest giftigste oral ik zal deze week even foto’s uploaden van me shape.

Zit er bij jou überhaupt wel een plan achter? Of doe je gewoon wat er in je op komt?

hoop dat je lever bulletproof is :P

Waarom? Omdat ik van compound gewisseld ben? En omdat ik oral toegevoegd heb? Wat is het probleem
Er is geen probleem.

Ik volg je Posts op dit forum al een behoorlijke tijd. Het valt gewoon op dat je regelmatig van gedachten veranderd.

Terug
Naar boven