AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
verstandige keuze, al moet je met deze kuurschemas dit zelf eigelijk ook wel begrijpen

6x 140 is netjes merk je veel krachttoename van oxy

Ja ik merk wel krachttoename 30/40 minute voor training neem ik de oxy in pomp is wel sick man maandag was ik begonnen op 150mg en ik keek in de spiegel na het trainen leek alsof alles vol zat zelfs de delen die niet getraind waren. Maar blijft wel 1 van de meest giftigste voor je lever en ik moet binnenkort echt laten checken teveel gerommeld de laatste tijd.

Waarom zo kort voor de training? Duurt toch ff voordat het piekt in je bloed wil je er volop van profiteren tijdens het trainen

Zou het ook eerder 60/90 min prewo nemen dan

zou het verdelen over 2 of 3x pd dan heb je een stuk stabiele bloedwaarde, en constante waarde aan oxy in je bloed

Waarom zo kort voor de training? Duurt toch ff voordat het piekt in je bloed wil je er volop van profiteren tijdens het trainen

ja dacht dat 40min ong wel genoeg zou zijn maar zal eens proberen 60/90 min voor de training en idd alles in 1x voor de training i.v.m. krachttoename zit nu op 100mg voor 4 weken laatste 2 weken op 150mg 6 weken totaal.

zal vanv 90 min voor de training proberen.

snap er geen kk meer van vandaag wezen trainen gewicht blijft zelfde ik weet niet waar die gear heen gaat eerlijk gezegd ik train gewoon goed 5x per week sowieso voeding altijd clean zou toch iets moeten merken in gewicht? kracht zit er ook dik in altijd zo geweest maar de gains????? frustrerend dit

Je eet mss te weinig? Spiermassa groeit ook niet zo snel hoor. Zelfs met deze cycle ga je imo geen 5kg pure spiermassa aanzetten in 8 weken ofzo

Less is more

Wordt tijd om wat structuur in je schema aan te brengen, zowel eet, als train. Het is zonde om zoveel gear te zetten en maar wat te doen. Clean voeding of niet, zolang jij je kcal niet haalt ga je niet absurd veel gainen.

Wordt tijd om wat structuur in je schema aan te brengen, zowel eet, als train. Het is zonde om zoveel gear te zetten en maar wat te doen. Clean voeding of niet, zolang jij je kcal niet haalt ga je niet absurd veel gainen.

snap niet waar het fout gaat

Terug
Naar boven