MuscleMeat

Kastnation 2020

Nee, als je al jaren on bent dan is een langer protocol nodig.
Denk aan 2000iu EOD voor 3 maanden.

Nogmaals, ook hier persoonsafhankelijk.

• Topic Starter Topic Starter
start hcg in cruise
4 weken 3x 1500iu
4 weken 3x 1000ui
dan 500 ui 2x pw

daar dacht ik ook aan man gelijk start hcg in cruise... thanks hier heb ik tenminste nog wat aan

Kan me wel vinden in bovenstaande. Het blijft ook gewoon nattevingerwerk, dus houd je ballen in de gaten of ze groeien.
Evt zou ik van de eerste 4 weken 1500iu EOD maken ipv 3x/week.

ja dit sowieso, je weet het nooit iig heb ik niet gemerkt dat me ballen gekrompen zijn en alles werkt nog prima libido wel veelste hoog...

morgen laatste dag werken 3.5 week vakantie ik ga echt alles maar dan ook alles geven die 3.5 week lang

moet de 94kg aantikken over 4 weken.

Natuurlijk is je libido hoog, je zet 2 gram aan gear...
Het enige wat hCG doet is hechten aan de Leydig receptor in de ballen om op deze manier de Leydigcellen aan te zetten tot het produceren van testosteron. Het imiteert dus LH wat wordt geproduceerd door de hypofyse als reactie op productie GnRH van de hypothalamus. Door de negatieve feedbackloop stopt de hypothalamus met de secretie van GnRH en dus de hypofyse met de secretie van LH (en FSH).
Dus, in het kort: je zet de ballen aan tot het produceren van lichaamseigen testosteron zodat wanneer je off gaat, de Leydigcellen niet ongevoelig zijn voor LH. Je herstel is dus vele malen sneller (je voorkomt het hardnekkige primair hypogonadisme).
Wees dus verstandig en laat hCG meelopen. Het is alleen ontzettend lastig om te bepalen of je ballen alweer aan het werk zijn wanneer je on bent.

nu weet ik ook niet hoe ver ze zijn beschadigd eigenlijk, zoals je zegt het blijft gewoon nattevingerwerk.

ik heb 1.5 jaar blast cruise zonder hcg gedaan

eerste week 1000iu ed
week 2 tot 10 1500iu 3x pw

bloedwerk gaf een testo aan van 6, ballen waren dus nog steeds niet heel gevoelig voor lh maar konden al wat produceren

daarna nog 2 weken 3x pw 500iu gezet

iedere injectie 25iu hmg erbij gedaan.
en zit inmiddels in mijn laatste week clomid over 4a 6 weken opnieuw bloedprikken

in principe zou je in een cruise met alleen hcg op het eind van de cruise bloed kunnen prikken om te kijken hoe goed je lijf reageerd op de hcg.

meten is weten

in principe zou je in een cruise met alleen hcg op het eind van de cruise bloed kunnen prikken om te kijken hoe goed je lijf reageerd op de hcg.

meten is weten

daar zat ik ook aan te denken gewoon dit kuur afmaken zonder hcg vervolgens 10 weken cruisen met hcg en dan laatse week dus week 10 bloedprikken

wanneer kan ik mijn lever etc etc laten checken als ik blast cruise de komende jaren? reactie van hcg kan ik dus niet laten meten

Dat kan wel, wordt net gezegd. Geen test ernaast laten lopen.

Lever, nieren, bloedbeeld e.d. kan gewoon year round gemeten worden. Idealiter aan het einde van je cruise, dan weet je hoe je herstel vordert.

laat sowieso test erbij lopen dus voor mij een nee toch?

laat sowieso test erbij lopen dus voor mij een nee toch?
Dan weet je dus niet of je hCG volledig is aangeslagen. Dat is een risico dat je dan neemt.
Ik vermoed, mits je hCG real is, dat je met eerdergenoemd protocol wel goed zit.

als je een beetje weet hoe alles werkt zou je weten dat je met hcg je ballen aanstuurd test te maken dus je zit niet zonder test

de cruise hier van 250mg test met 1000iu of meer hcg geen geen cruise en ook onnodig voor massabehoud voor de meeste fysieken.

en als je beetje kwaliteit hebt opgebouwd en niet alleen uit vocht bestaat valt de terugval echt wel mee hoor.

maargoed sommige blijven denken dat ze meer bereiken door year round hoge dosis

als je een beetje weet hoe alles werkt zou je weten dat je met hcg je ballen aanstuurd test te maken dus je zit niet zonder test

de cruise hier van 250mg test met 1000iu of meer hcg geen geen cruise en ook onnodig voor massabehoud voor de meeste fysieken.

en als je beetje kwaliteit hebt opgebouwd en niet alleen uit vocht bestaat valt de terugval echt wel mee hoor.

maargoed sommige blijven denken dat ze meer bereiken door year round hoge dosis

hmm dus 250mg test met hcg zeg je?

Nee, hij zegt hCG only.

dat snap ik, maar mijn cruise zal bestaan uit 150mg test daarnaast 2x500iu pw.
Je praat langs hem heen.
Hij zegt: de gebruikelijke doseringen zijn totaal onnodig (zoals 250mg test + hCG). Met minder kun je ook toe. Sterker nog, met hCG only zou je ook een heel eind moeten kunnen komen.

Terug
Naar boven