JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adviseren jullie dit ook voor mensen die al langer B/C?, bijvoorbeeld 2, 4 of 6 jaar lang
(Sorry col voor het hijacken)![]()
in principe zou je in een cruise met alleen hcg op het eind van de cruise bloed kunnen prikken om te kijken hoe goed je lijf reageerd op de hcg.
meten is weten
daar zat ik ook aan te denken gewoon dit kuur afmaken zonder hcg vervolgens 10 weken cruisen met hcg en dan laatse week dus week 10 bloedprikken
ja dit werkt alleen als je er geen test langs laat lopen in cruise he
Dan weet je dus niet of je hCG volledig is aangeslagen. Dat is een risico dat je dan neemt.laat sowieso test erbij lopen dus voor mij een nee toch?
als je een beetje weet hoe alles werkt zou je weten dat je met hcg je ballen aanstuurd test te maken dus je zit niet zonder test
de cruise hier van 250mg test met 1000iu of meer hcg geen geen cruise en ook onnodig voor massabehoud voor de meeste fysieken.
en als je beetje kwaliteit hebt opgebouwd en niet alleen uit vocht bestaat valt de terugval echt wel mee hoor.
maargoed sommige blijven denken dat ze meer bereiken door year round hoge dosis
Je praat langs hem heen.dat snap ik, maar mijn cruise zal bestaan uit 150mg test daarnaast 2x500iu pw.