MuscleMeat

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.701
  • #4.703
  • #4.704
Iemand ervaring met vacuums elke ochtend? Helpt dit echt zoals ze beweren?

Iemand ervaring met vacuums elke ochtend? Helpt dit echt zoals ze beweren?
Doe ze elke dag, houdt je mid section klein. Wordt gezegd in ieder geval. Sommige pro’s gebruiken dat ook om in midsection kleiner te krijgen en heeft echt wel effect. Het hitten van een vacuum kan er sowieso bij sommigen heel ziek uit zien en de rest van je ohysique beter eruit laten zien. Dus het kan geen kwaad om te oefenen ermee

Het is t*ring lelijk bij de meeste en gaat geen f**k aan je midsectie doen.

Disagreed.

Het helpt in mijn ervaring wel degelijk bij het strakker maken van je midsectie, het geeft optisch een heel ander beeld.
Als ik kijk naar mijn midsectie de afgelopen jaren en mijn midsectie nu, waarbij het enige wat veranderd is dat ik sinds een langere tijd vacuums doe is daarin een behoorlijk verschil te zien.

Ik merk ook dat wanneer ik stop met mijn vacuums en/of ze minder frequent doe daarin binnen enkele weken verandering merkbaar is (als in minder strak). Dus het is wel iets wat je moet volhouden. Het is niet zo dat je het 3 weken kunt doen en je er dan klaar mee bent. Ik heb gemerkt dat het voor het optische resultaat iedere week 2 - 3 x gedaan moet worden, omdat het anders gauw weer "verslapt".

Disagreed.

Het helpt in mijn ervaring wel degelijk bij het strakker maken van je midsectie, het geeft optisch een heel ander beeld.
Als ik kijk naar mijn midsectie de afgelopen jaren en mijn midsectie nu, waarbij het enige wat veranderd is dat ik sinds een langere tijd vacuums doe is daarin een behoorlijk verschil te zien.

Ik merk ook dat wanneer ik stop met mijn vacuums en/of ze minder frequent doe daarin binnen enkele weken verandering merkbaar is (als in minder strak). Dus het is wel iets wat je moet volhouden. Het is niet zo dat je het 3 weken kunt doen en je er dan klaar mee bent. Ik heb gemerkt dat het voor het optische resultaat iedere week 2 - 3 x gedaan moet worden, omdat het anders gauw weer "verslapt".
Hij heeft het over je midsectie kleiner maken niet een mindere 'gut' hebben.

Of je obliques moeten krimpen of je moet een manier weten om je heupen te veranderen zo niet veranderd er niks aan je taille.

@Biomek verwoord het beter hierboven

Niet per se mee eens. Denk maar eens aan de sicke transformation van Ben Pakulski of Roellie. Van dikke gut naar een mooie gestroomlijnde waist. Beiden droegen heel de dag een waist trainer en deden veel vacuums.

Niet per se mee eens. Denk maar eens aan de sicke transformation van Ben Pakulski of Roellie. Van dikke gut naar een mooie gestroomlijnde waist. Beiden droegen heel de dag een waist trainer en deden veel vacuums.
Roelly had een gut zijn midsectie is nog even breed.

Ben was gedownsized en dus minder eten dus minder waist,gut

• #4.712
Toch maar goed dat ik deze vraag gesteld heb.

conclusie dus?

Conclusie minder vreten dan zie je je abs

:heart:

Hij heeft het over je midsectie kleiner maken niet een mindere 'gut' hebben.

Of je obliques moeten krimpen of je moet een manier weten om je heupen te veranderen zo niet veranderd er niks aan je taille.

@Biomek verwoord het beter hierboven
Niemand heeft kleiner maken gezegd toch? Je doet ze om je waist/midsection klein te houden. Obliques trainen zou ik sowieso skippen als je geen dikke waist wilt

• #4.716
Gister vissengraat laminaat aangeschaft, wat kost die teringzooi duur zeg incl het leggen.

• #4.718
  • #4.720
Terug
Naar boven