XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.681
  • #4.682
Ik kan het zelf niet geloven 7punt huidsplooi meting gedaan 6,2% vet. Van de week nog ruzie gemaakt met me vriendin omdat dat t*ring meet ding niet werkte volgens mij, me vriendin kwam uit op 6%.

Post is een foto dan als je het niet gelooft

in voor beide foto’s

• #4.692
kreeg wel de opmerkingen dat ik echt me abs moet gaan trainen om ze ook echt zichtbaar te krijgen.

Bijlagen

• 63160887-6AAA-4A1D-BEDD-C70D71610BB4.jpeg
    63160887-6AAA-4A1D-BEDD-C70D71610BB4.jpeg
    112,3 KB · Weergaven: 187
  • E2E882CF-708D-40D8-9EDC-398E6B6E8EBE.jpeg
    E2E882CF-708D-40D8-9EDC-398E6B6E8EBE.jpeg
    78,6 KB · Weergaven: 192
  • #4.695
Als dit recent is zit je eerder op 16 dan op 6

:trollface::heart:

hahaha serieus ik heb meerdere mensen laten meten ik heb een huidplooi dikte van 4mm op me buik. Ik train nooit me abs dat zal wel het grootste fout zijn ik zelf geloofde het ook niet 6%

hahaha serieus ik heb meerdere mensen laten meten ik heb een huidplooi dikte van 4mm op me buik. Ik train nooit me abs dat zal wel het grootste fout zijn ik zelf geloofde het ook niet 6%
Ik trainde ook nooit abs, had er nooit zin in. Toen ging ik cutten en kwamen mijn abs niet door. Sindsdien 3x per week meestal gewoon 4/5 setjes abs na de training en het heeft al wel wat verschil gemaakt. Abs zijn ook gewoon een spiergroep die getraind moet worden ook al is er geen donder aan helaas. Kijk maar naar mensen als joost die op +16% nog flinke blokken hebben, zoveel moeite is het niet

• #4.697
Ik trainde ook nooit abs, had er nooit zin in. Toen ging ik cutten en kwamen mijn abs niet door. Sindsdien 3x per week meestal gewoon 4/5 setjes abs na de training en het heeft al wel wat verschil gemaakt. Abs zijn ook gewoon een spiergroep die getraind moet worden ook al is er geen donder aan helaas. Kijk maar naar mensen als joost die op +16% nog flinke blokken hebben, zoveel moeite is het niet

dat commentaar kreeg ik ook, aan mijn huidplooi dikte ligt het niet ig.

• Like
Waarderingen: Apw
Ruim boven de 10 bro. Wel massive en goede baard.

• #4.699
Ruim boven de 10 bro. Wel massive en goede baard.

eerlijk gezegd dacht ik ook 10/11% maar heb door meerdere mensen (pt’s) en zelfs door mijn vriendin laten meten. Geloof het zelf ook nog niet hoor. Misschien een dxa scan hoeveel zou zoiets kosten?

eerlijk gezegd dacht ik ook 10/11% maar heb door meerdere mensen (pt’s) en zelfs door mijn vriendin laten meten. Geloof het zelf ook nog niet hoor. Misschien een dxa scan hoeveel zou zoiets kosten?

Geen idee, wat maakt dat cijfertje eigenlijk uit?

Terug
Naar boven