AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Wat gebeurd er eigenlijk na die tijd? Verdwijnt de werking dan gewoonweg ? Heb wel eens mela een jaar gemengd in de koeling laten staan en werkte nog prima (had wat teveel ingekocht en gemengd 😩). 2 jaar momenteel lijkt iets te veel van het goede

werking word minder

Volgens mij kan dat wel langer. Althans, die van mij staat al langer gemengd in de koelkast en lijkt het ook nog te doen. Volgens mij had @hoxyz een tijdje terug hier ook nog wat over gepost?
In theorie is het niet zo lang houdbaar inderdaad, en zoals Col zegt kans dat het wat minder potent wordt.

Maar in de praktijk merk ik dat niet en doe ik er gewoon zo lang mee tot de vial op is.

• #4.663
Zojuist telefoontje gehad van mijn huisarts. Bloedwaardes allemaal prima geen opmerkingen, lever waardes lichtelijk verhoogd zoals ik had verwacht. De schildklier is wel aan de langzame kant (door gebruik hgh).

Hoelang aan het.cruisen nu?

Kan toch nooit dat bijvoorbeeld je HDL prima is? Die moet daarop toch wel aardig geraped worden :scratch:

• #4.671
Kan toch nooit dat bijvoorbeeld je HDL prima is? Die moet daarop toch wel aardig geraped worden :scratch:

Is maar net wat je huisarts prikt maar bijna onmogelijk dat al zijn waardes inorde zijn, zijn dokter neemt waarschijnlijk niet zijn hele bloedbeeld, veel huisartsen prikken bijv cholesterol maar niet het complete beeld met ldl en hdl, mijn totaal is meestal inorde maar mijn hdl is zwaar klote.

Is maar net wat je huisarts prikt maar bijna onmogelijk dat al zijn waardes inorde zijn, zijn dokter neemt waarschijnlijk niet zijn hele bloedbeeld, veel huisartsen prikken bijv cholesterol maar niet het complete beeld met ldl en hdl, mijn totaal is meestal inorde maar mijn hdl is zwaar klote.
Underdosed gear? :D

• #4.677
@Camelus dit zet ik nu om precies te zijn

1500mg Test-e (6ml)
456mg Parabolan (6ml)
5iu hgh

Mijn eerste keer parabolan, zal het niet meer nemen hierna al die ml's echt een hoofdpijn.

Hoeveel weeg je nu?

Terug
Naar boven