XXL Nutrition

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Heb jij geen last van haaruitval van Masteron?

Je bent toch van Turkse afkomst ook, die hebben doorgaans al niet de beste hair genetics.
 
T5 krijg ik instant droge keel van en trekt het vocht eraf maar t6 klinkt ook interessant

Ik heb alles genomen DNP/Clen/T3 maar ben zeker tevreden over de resultaten die ik tot nu toe heb met de T6.

Sommige dagen waren best wel heavy constant misselijk/braken maar train echt knetterhard.
 
Heb jij geen last van haaruitval van Masteron?

Je bent toch van Turkse afkomst ook, die hebben doorgaans al niet de beste hair genetics.

Ik heb serieus nergens last van al 2.5 jaar dat ik blast/cruise enigste wat ik merk dat ik nu fuckedup slaap door de tren en me agressie maar dat zit bij iemand in zijn aard.

libido enzo als mensen tegen mij zeggen deca dick verbaasd het me kan het me echt niet voorstellen zelfs op 1000mg deca was die nog knoei hard.
 
12ml parabolan is 900mg per week? :o
 
Ik heb serieus nergens last van al 2.5 jaar dat ik blast/cruise enigste wat ik merk dat ik nu fuckedup slaap door de tren en me agressie maar dat zit bij iemand in zijn aard.

libido enzo als mensen tegen mij zeggen deca dick verbaasd het me kan het me echt niet voorstellen zelfs op 1000mg deca was die nog knoei hard.
Hoe ik mij normaal voel als ik uitgeslapen heb, voel ik mij ook met 4 uurtjes slaap bij tren. Voor mijn nachtdiensten vind ik het handig dat ik mij weer fit voel na paar uurtjes slaap. Niet zo ongezond maar zulke dagen heb ik wel zelden gelukkig. Vind daarom tren wel handig op zulke momenten
 
Oh zo. Wat vond je 1500mg testosteron? Vind high test wel lekker maar 1500 is wel echt high :P

ik weet niet eens hoe ik me moet voelen wanneer ik op 1.5gr test zit bro, voel me altijd hetzelfde sinds jaren.
 
28453EE5-73FC-42B5-B139-DE917B9AD6BD.jpeg

huidige toestand van zaken
 
bizar, zit ook echt lekker in me vel etc kan weer eindelijk genieten van kleinere dingen in het leven.

Hou mij een beetje op de hoogte met wat je gewicht doet. Zit er ook aan te denken om straks met flink wat gear te gaan cutten in de hoop dat mijn bw amper zakt. Iets van 1000 test en 600 tren oid. Ben je al veel kwijt?
 
Dat is precies waar ik ook bang voor ben en vandaar ook met behoorlijk wat gear aan het cutten. Moet wel zeggen mijn calorie inname is wel stukken minder zit elke dag rond de 3,000 calorie.

tot nu toe 5kg zover, van de week weer even wegen
 
t flink wat gear te gaan cutten in de hoop dat mijn bw amper zakt. Iets van 1000 test en 600 tren oid.
Waarom zou je zoveel gear gebruiken om te cutten. Meer dan 300 test en wat tren heb je niet nodig. Lijkt me sterk dat je daarmee echte gains gaat verliezen. Zeker met tren. De enige ''gains'' die je gaat verliezen zijn: glycogeen, vocht en vet dat je allemaal zogenaamd hebt opgebouwd tijdens je bulk.

Je gaat er sowieso altijd veel skinnier uitzien in je cut, maakt niet uit hoeveel gear je gebruikt. Heeft eerder met vet/vocht/glycogeen te maken. Uiteraard kun je dat opvangen met 1000mg test, maar dan compenseer je dat weer met vocht.
 
Waarom zou je zoveel gear gebruiken om te cutten. Meer dan 300 test en wat tren heb je niet nodig. Lijkt me sterk dat je daarmee echte gains gaat verliezen. Zeker met tren. De enige ''gains'' die je gaat verliezen zijn: glycogeen, vocht en vet dat je allemaal zogenaamd hebt opgebouwd tijdens je bulk.

Je gaat er sowieso altijd veel skinnier uitzien in je cut, maakt niet uit hoeveel gear je gebruikt. Heeft eerder met vet/vocht/glycogeen te maken. Uiteraard kun je dat opvangen met 1000mg test, maar dan compenseer je dat weer met vocht.

Zoals ik al zei, amper bw inleveren oftewel vvm winnen tijdens het cutten. Normaal gesproken mission impossible aangezien het twee verschillende processen zijn...maar wellicht met genoeg gear?
 
Zit liever voor de zekerheid hoog en zoveel mogelijk proberen vast te houden.

ik persoonlijk word al paranoia als ik afval maar ik moet dat uit mijn hoofd zetten.
 
Zit liever voor de zekerheid hoog en zoveel mogelijk proberen vast te houden.

ik persoonlijk word al paranoia als ik afval maar ik moet dat uit mijn hoofd zetten.
Als je die benen nou eens trainde kwam je niet meer onder de 90 kilo ripped :P
 
Back
Naar boven