AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Zoals ik al zei, amper bw inleveren oftewel vvm winnen tijdens het cutten. Normaal gesproken mission impossible aangezien het twee verschillende processen zijn...maar wellicht met genoeg gear?
Ja maar wat stelt bw voor als het geen lbm is? Dat je dan gelukkiger wordt van die fictieve cijfertjes op de weegschaal?

Als je veel gear wilt gebruiken gebruik het dan om te gainen imo. Voor cutten is het gewoon overbodig. En ja, ik, jij, en iedereen hier struggled daarmee tijdens het cutten. Ik ben momenteel ook een kleine cut aan het doen met 300 test en vraag me af waar die zogenaamde gains zijn gebleven die ik had opgebouwd. Maar die gains tijdens je blast waren voornamelijk vet/vocht/glycogeen. Die shit zit allemaal in je hoofd, ik heb er ook last van.

Echte lbm is best lastig om te behalen, zeker na jarenlang te trainen en on te zijn.

Ja maar wat stelt bw voor als het geen lbm is? Dat je dan gelukkiger wordt van die fictieve cijfertjes op de weegschaal?

Als je veel gear wilt gebruiken gebruik het dan om te gainen imo. Voor cutten is het gewoon overbodig. En ja, ik, jij, en iedereen hier struggled daarmee tijdens het cutten. Ik ben momenteel ook een kleine cut aan het doen met 300 test en vraag me af waar die zogenaamde gains zijn gebleven die ik had opgebouwd. Maar die gains tijdens je blast waren voornamelijk vet/vocht/glycogeen. Die shit zit allemaal in je hoofd, ik heb er ook last van.

Echte lbm is best lastig om te behalen, zeker na jarenlang te trainen en on te zijn.
Ik ben nu bijna 117kg.. en eindig tijdens me cut hopelijk boven de 100kg.

Mensen verkijken zich er op wat echt is en wat vocht/glycogeen door de aas etc.

Iedere cut eindig ik iets zwaarder dus er is progresssie

Dat was mijn vraag ook. Nutteloos dus. Jammer :(

Shit gaat alllemaal te langzaam.

Dat was mijn vraag ook. Nutteloos dus. Jammer :(

Shit gaat alllemaal te langzaam.
Komt ook voornamelijk omdat de meeste mensen inclusief mijzelf er vaak ripped willen bij staan en daardoor eigenlijk te veel gear, tijd en gezondheid wasten die je beter kunt investeren in gains.

Maarja, die shit blijft een eindeloze cyclus. Als je bulked voel je je weer te dik en als je gaat cutten weer te skinny. Het enige wanneer ik me een beetje content voel is als je net overgaat van cut naar bulk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.788
Ik ben nu bijna 117kg.. en eindig tijdens me cut hopelijk boven de 100kg.

Mensen verkijken zich er op wat echt is en wat vocht/glycogeen door de aas etc.

Iedere cut eindig ik iets zwaarder dus er is progresssie

jij bent 1 blok beton zelfs je hoofd

dacht dat ik grote handen gvd

• #4.791
@Camelus gister even speciaal gewogen, tot nu toe -6kg 100/94.

• #4.793
zat aan de parabolan maar vond die 12ml per week beetje te veel dus over geswitched naar het volgende

Test 500mg
Tren 400mg
Mast 400mg
50mg anavar
5iu hgh
T6 pre workout.

echt bizar nog nooit meegemaakt ben echt tevreden met die T6 word echt kurkdroog zonder al te veel moeite.

jan/feb/maart/april ga ik er tussen uit btw.
Lage doseringen man, goed bezig 💪

• #4.795
  • #4.796
Gister laatste dag T6 genomen, even een break van 2 weken. Slaap ontzettend kut de laatste tijd, sta wel een 5/6 keer op om te plassen. Hopen nu dat ik weer een beetje kan slapen nu de T6 eruit is, als het niet aan de tren ligt:(

Gister laatste dag T6 genomen, even een break van 2 weken. Slaap ontzettend kut de laatste tijd, sta wel een 5/6 keer op om te plassen. Hopen nu dat ik weer een beetje kan slapen nu de T6 eruit is, als het niet aan de tren ligt:(
Heb je daar zo veel last van? Ik neem de laatste om 16u en tegen 21 merk ik er echt niks meer van

• #4.798
Hoelaat neem je hem?

Terug
Naar boven