- Waardering
- 15.917
Gok dat ze per dag 3000-3500kcal eet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gok dat ze per dag 3000-3500kcal eet
wow dacht al .. ik kom juist toe 100 euro per week voor mij alleenWij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.
Denk wel dat als ik cleaner zou gaan eten, het stukje duurder werd
Mooi he .. mijn telefoon maakt van deka ook deca en van prima primoIk zit standaard op 150 euro per week aan boodschappen met zijn 2´en. En dan kopen we nog iets een drank en bij de deca(vreten wel allebei veel lol)
Je hebt wel een kebabje verdiend!!Ik ben in mijn gewicht 5kg gezakt en voel me stukken beter, shape komt ook veel beter op zijn plek. En deze bolle turk heeft eindelijk een keer zichtbare abs.
Hoeveel kcal zit je nu?Ik ben in mijn gewicht 5kg gezakt en voel me stukken beter, shape komt ook veel beter op zijn plek. En deze bolle turk heeft eindelijk een keer zichtbare abs.
wat vind jullie hier van de voedingswaarde van skyr? ikzelf ben er wel fan van in yoghurt te weinig eiwitten en teveel suikers
Altijd die aardbeien kwark van hun , die is binnen een paar seconde weg en echt prima te eten.wat vind jullie hier van de voedingswaarde van skyr? ikzelf ben er wel fan van in yoghurt te weinig eiwitten en teveel suikers
En sowieso zodra alles af is zowel huis en me tattoo ga ik echt alles doen zoals een ekto bodybuilder. Alles preppen veel grammen erin rammen en focussen.
Wij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.
Denk wel dat als ik cleaner zou gaan eten, het stukje duurder werd
geen eigen keuken, me ma kookt alles voor me en straks me vriendin. Me vriendin vind het ook niet erg om alles af te wegen voor me, zij is heel makkelijk daarin.