- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Hoe gaat het bankdrukken de laatste tijd, merk je iets van het cutten?
gister nog 3x180

incline dumbels 60/60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe gaat het bankdrukken de laatste tijd, merk je iets van het cutten?

Waarom wachten totdat het niet meer goed gaat? Als het goed gaat maakt pep het juist nog beter.tot zover gaat het goed, anders gooi ik er idd nog wat pep doorheen.
Waarom wachten totdat het niet meer goed gaat? Als het goed gaat maakt pep het juist nog beter.
![]()

Oh nu doe je nog rustig aan?True, maar ben de komende maanden ook bezig met me huisje en sleeve coveren dus komt goed uit half 2021 ga ik gek doen.

jaman van de parabolan naar enanthate geswitched vond t maar niks die 6ml voor maar 450mg
Misschien is je tren echt nu?Night sweats en het niet kunnen slapen zijn dit keer extreem, normaal heb ik er niet zoveel last van. Heb ook het gevoel dat ik heel anders reageer dit keer op een of andere manier. Terwijl de dosis niet eens zo heel gek is voor mij doende.

Morgen krijg ik de sleutel van me nieuwe huis eindelijk.
Kuren = huren

Eerst de vloer eruit scheuren? Dat was je specialiteit toch alles met scheuren ?Morgen krijg ik de sleutel van me nieuwe huis eindelijk.
Dan is je gear toch wel een beetje overpricedAh ja, dat klopt wel. Van al het geld dat je kwijt bent aan eten/aas/hgh etc etc kan je een hypotheek betalen![]()