- Waardering
- 20.663
Of jij eet te weinig vlees.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hgh is niet cheapo
Tikt idd wel aan van wat in vind, beetje belachelijk duur in verhouding met aas
Eerst de vloer eruit scheuren? Dat was je specialiteit toch alles met scheuren ?
Tikt idd wel aan van wat in vind, beetje belachelijk duur in verhouding met aas
Voor een lange tijd?ik ga straks zodra me sleeve af is op 10iu per dag zitten.
Voor een lange tijd?
Wel kostelijk grapje. Mja, als ik het geld had deed ik het wss ook.
Dat is ook weer zo, ergens gaat het toch aan op.En weetje soms denk ik de ene smoked het weg 300euro per maand, en de andere drinkt het weg. Ik geef het liever uit aan me gh.
Wij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.Neuh, maar als ik maandelijks een beetje zou bijhouden wat ik aan eten uitgeef is dat denk ik toch best wel veel.
Wij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.
Denk wel dat als ik cleaner zou gaan eten, het stukje duurder werd
Wij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.
Denk wel dat als ik cleaner zou gaan eten, het stukje duurder werd

Dan geloof ik dat het een duur grapje wordLol, tsja, dat bedoelde ik dus... tijdens mijn laatste blast at ik bijna 1kg aan vlees per dag![]()

Ik zit standaard op 150 euro per week aan boodschappen met zijn 2´en. En dan kopen we nog iets een drank en bij de deca(vreten wel allebei veel lol)