AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.865
  • #4.867
En sowieso zodra alles af is zowel huis en me tattoo ga ik echt alles doen zoals een ekto bodybuilder. Alles preppen veel grammen erin rammen en focussen.

• #4.870
En weetje soms denk ik de ene smoked het weg 300euro per maand, en de andere drinkt het weg. Ik geef het liever uit aan me gh.

• #4.873
Neuh, maar als ik maandelijks een beetje zou bijhouden wat ik aan eten uitgeef is dat denk ik toch best wel veel.
Wij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.
Denk wel dat als ik cleaner zou gaan eten, het stukje duurder werd

• #4.875
Wij komen met 350e per maand meestal vlot rond (ik, vrouw, 2 kinderen). Wel veel aldi/Lidl enz en idd maar 1x per dag vlees en niet altijd het duurdere vlees.

met ze 2tjes kom ik wel makkelijk aan 100 euro per week.

Lol, tsja, dat bedoelde ik dus... tijdens mijn laatste blast at ik bijna 1kg aan vlees per dag :hahaha:

Ik zit standaard op 150 euro per week aan boodschappen met zijn 2´en. En dan kopen we nog iets een drank en bij de deca(vreten wel allebei veel lol)

• #4.880
Terug
Naar boven