- Waardering
- 12.701
de test primo enzo zijn juist duurder, hgh is goedkoper en oxy ook maar echte primo enzo zijn echt niet goedkoper daar.
misschien zijn er lokaal ‘verschillen’ of ik heb een slecht geheugen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de test primo enzo zijn juist duurder, hgh is goedkoper en oxy ook maar echte primo enzo zijn echt niet goedkoper daar.

Pas 4 dagen hoor haha
Wil je degelijk spul wat zwaar belastbaar is, kwaliteit is en zoveel mogelijk waardevast is?Als de gyms dicht blijven wil ik een squat bench aanschaffen, heb genoeg ruimte op de zolder. Iemand nog een link voor een goede squat bench?
Wil je degelijk spul wat zwaar belastbaar is, kwaliteit is en zoveel mogelijk waardevast is?
Dan fitnes seller of rogue .
Evt. Bodysolid. Maar bovenstaande zijn beter...
En evt. Marktplaats in gaten houden voor de bekende sportschool merken (Panama, hamerstrenght). Alleen heb je daar tegenwoordig veel handelaren zitten waardoor je vaak minder kan onderhandelen als vroegurrr😉
Ja is balen man...zeker als je meerdere dingen wil kopen....kan moeilijk per item kopen en dan ook per item verzendkosten moeten dokken....Thanks! Ja van fitnes seller wist ik wel, alleen jammer elke keer alles uitverkocht. Ik ga maar eens alles goed in de gaten houden vanaf nu.
Ja is balen man...zeker als je meerdere dingen wil kopen....kan moeilijk per item kopen en dan ook per item verzendkosten moeten dokken....
Nieuw merk dit?
Ah man...typen op de Phone schiet niet op zo...☺. Pas het wel even aan hahaPanama ook nog nooit van gehoord. Hij zal wel
Panatta bedoelen.
Nog niet gek duur voor deze tijden
Eerste sessie, wat een opluchting na 2 jaar wachten zeg.
Eerste sessie, wat een opluchting na 2 jaar wachten zeg.