AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.002
Hoere corona

DDDE7EC1-5264-4203-B156-E3F9EB800FAD.jpeg

• #5.005
Als de gyms dicht blijven wil ik een squat bench aanschaffen, heb genoeg ruimte op de zolder. Iemand nog een link voor een goede squat bench?

Laatst bewerkt:
Als de gyms dicht blijven wil ik een squat bench aanschaffen, heb genoeg ruimte op de zolder. Iemand nog een link voor een goede squat bench?
Wil je degelijk spul wat zwaar belastbaar is, kwaliteit is en zoveel mogelijk waardevast is?
Dan fitnes seller of rogue .
Evt. Bodysolid. Maar bovenstaande zijn beter...

En evt. Marktplaats in gaten houden voor de bekende sportschool merken (Panatta, hammerstrenght). Alleen heb je daar tegenwoordig veel handelaren zitten waardoor je vaak minder kan onderhandelen als vroegurrr😉

Laatst bewerkt:
  • #5.007
Wil je degelijk spul wat zwaar belastbaar is, kwaliteit is en zoveel mogelijk waardevast is?
Dan fitnes seller of rogue .
Evt. Bodysolid. Maar bovenstaande zijn beter...

En evt. Marktplaats in gaten houden voor de bekende sportschool merken (Panama, hamerstrenght). Alleen heb je daar tegenwoordig veel handelaren zitten waardoor je vaak minder kan onderhandelen als vroegurrr😉

Thanks! Ja van fitnes seller wist ik wel, alleen jammer elke keer alles uitverkocht. Ik ga maar eens alles goed in de gaten houden vanaf nu.

Ps. Let op Veel spul bij fitnes seller en rogue zijn uitverkocht. Meer vraag dan aanbod.
Daarom zou ik voor nu kijken op marktplaats etc en hier op forum bij gedeelte trainingsmateriaal

Thanks! Ja van fitnes seller wist ik wel, alleen jammer elke keer alles uitverkocht. Ik ga maar eens alles goed in de gaten houden vanaf nu.
Ja is balen man...zeker als je meerdere dingen wil kopen....kan moeilijk per item kopen en dan ook per item verzendkosten moeten dokken....

• #5.010
  • #5.017

Eerste sessie, wat een opluchting na 2 jaar wachten zeg.

Terug
Naar boven