ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien even een paar weken naar 125 mg test gaan...
Sertraline is toch een antidepressiva? Of zit ik nu helemaal verkeerd?Denk al dat ik weet waardoor het komt (Sertraline) gelijk stoppen met die zooi.
Sertraline is toch een antidepressiva? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ik weet wat een Obsessieve Cumpulsieve Gedragsstoornis is hoor. Ik heb zelf ook Sertraline gehad, in mijn geval voor angst- en panieksstoornis, heb ook totaal geen depressieve klachten. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar bij mij gaf Sertraline weinig bijwerkingen. Paroxetine en Lexapro was echt veeeel ergerVoor dwang, zoals velen hier weten heb ik er dagelijks last van (OCD) word het ook wel genoemd. Dus regelmatig aan het schoonmaken en dingen rechtzetten, verder heb ik totaal geen last van depressie.
Compleet van de kaart geweest toen ik daar mee moest beginnen.Ik weet wat een Obsessieve Cumpulsieve Gedragsstoornis is hoor. Ik heb zelf ook Sertraline gehad, in mijn geval voor angst- en panieksstoornis, heb ook totaal geen depressieve klachten. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar bij mij gaf Sertraline weinig bijwerkingen. Paroxetine en Lexapro was echt veeeel ergerCompleet van de kaart geweest toen ik daar mee moest beginnen.
.Zeg nou maar eerlijk dat je het krijgt vanwege vroegtijdige zaadlozing @Col_incVoor dwang, zoals velen hier weten heb ik er dagelijks last van (OCD) word het ook wel genoemd. Dus regelmatig aan het schoonmaken en dingen rechtzetten, verder heb ik totaal geen last van depressie.
Zeg nou maar eerlijk dat je het krijgt vanwege vroegtijdige zaadlozing @Col_inc
"Verder kan het ook helpen bij vroegtijdige zaadlozing (te vroeg klaarkomen)."![]()
Ik zou zelf echt niet die tyfustroep nemen tegen een beetje OCD met dingen schoon willen hebben etc. Lijkt mij juist een goede OCD, dat je altijd netjes en schoon bent.
Als je manisch depressief bent en zelfmoord wil plegen is het een ander verhaal...
haha brooooo dit is bij elke antidepressivaZeg nou maar eerlijk dat je het krijgt vanwege vroegtijdige zaadlozing @Col_inc
"Verder kan het ook helpen bij vroegtijdige zaadlozing (te vroeg klaarkomen)."![]()
Niet dat ik te vroeg kwam zonder, maar met is het echt semi-onmogelijk 
haha brooooo dit is bij elke antidepressivaNiet dat ik te vroeg kwam zonder, maar met is het echt semi-onmogelijk
![]()

Ik kies liever een goed merkBro, daar hebben we dapoxetine voor van het merk Mactropin.....
mocht je wat willen hebben en je vrouwtje een plezier mee doen weet je me te vinden.

Man ik doe dr al lang genoeg over, kom soms gewoon nie maar omlaag gaan doet ie nie😎😎😎😎
Man ik doe dr al lang genoeg over, kom soms gewoon nie maar omlaag gaan doet ie nie😎😎😎😎