MuscleMeat

Kastnation 2020

Misschien even een paar weken naar 125 mg test gaan...

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.042
Misschien even een paar weken naar 125 mg test gaan...

En dan moet het verholpen zijn denk je? Geef nu me lichaam wel de kans om te herstellen wegens lockdown, anders was het cruisen er niet van gekomen.

Aanstaande maandag komen me spullen binnen voor me home gym dus zal binnenkort wel weer de blast erin rammen ergens eind maart/begin april.

Als t oestrogeen gerelateerd is zou dat het denk wel moeten zijn...

Als het gewoon wat gevoelig is zou ik nog niks doen, behalve idd eventueel je cruise dosis verlagen. Pas als het echt begint te branden onder je tepel en je een knobbeltje begint te voelen zou ik tamoxifen gaan gebruiken. 10mg totdat het weg is.

• #5.045
Denk al dat ik weet waardoor het komt (Sertraline) gelijk stoppen met die zooi.

• #5.047
Sertraline is toch een antidepressiva? Of zit ik nu helemaal verkeerd?

Voor dwang, zoals velen hier weten heb ik er dagelijks last van (OCD) word het ook wel genoemd. Dus regelmatig aan het schoonmaken en dingen rechtzetten, verder heb ik totaal geen last van depressie.

Voor dwang, zoals velen hier weten heb ik er dagelijks last van (OCD) word het ook wel genoemd. Dus regelmatig aan het schoonmaken en dingen rechtzetten, verder heb ik totaal geen last van depressie.
Ik weet wat een Obsessieve Cumpulsieve Gedragsstoornis is hoor. Ik heb zelf ook Sertraline gehad, in mijn geval voor angst- en panieksstoornis, heb ook totaal geen depressieve klachten. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar bij mij gaf Sertraline weinig bijwerkingen. Paroxetine en Lexapro was echt veeeel erger :roflol: Compleet van de kaart geweest toen ik daar mee moest beginnen.

• #5.049
Ik weet wat een Obsessieve Cumpulsieve Gedragsstoornis is hoor. Ik heb zelf ook Sertraline gehad, in mijn geval voor angst- en panieksstoornis, heb ook totaal geen depressieve klachten. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar bij mij gaf Sertraline weinig bijwerkingen. Paroxetine en Lexapro was echt veeeel erger :roflol: Compleet van de kaart geweest toen ik daar mee moest beginnen.

Precies wat je zegt, ik zelf persoonlijk ervaar ook echt weinig bijwerkingen. Behalve het snacht's zweten is wel echt vreselijk. Tren is daar niks bij.

• #5.050
Denk wel dat de gevoelige tepel hierdoor komt. Ik ga er mee stoppen want het heeft niet echt geholpen. Ik maak nog steeds alles schoon en zet dingen recht :roflol:.

Het hoeft niet perse negatief te zijn bedoel heeft ook zijn voordelen. Heb alles netjes en in orde gelukkig, regel alles gelijk zo snel mogelijk.

Zeg nou maar eerlijk dat je het krijgt vanwege vroegtijdige zaadlozing @Col_inc

"Verder kan het ook helpen bij vroegtijdige zaadlozing (te vroeg klaarkomen)."

Ik zou zelf echt niet die tyfustroep nemen tegen een beetje OCD met dingen schoon willen hebben etc. Lijkt mij juist een goede OCD, dat je altijd netjes en schoon bent.

Als je manisch depressief bent en zelfmoord wil plegen is het een ander verhaal...

• #5.053

Bro, daar hebben we dapoxetine voor van het merk Mactropin.....

mocht je wat willen hebben en je vrouwtje een plezier mee doen weet je me te vinden.

• #5.054
Ik zou zelf echt niet die tyfustroep nemen tegen een beetje OCD met dingen schoon willen hebben etc. Lijkt mij juist een goede OCD, dat je altijd netjes en schoon bent.

Als je manisch depressief bent en zelfmoord wil plegen is het een ander verhaal...

Het is in extreme mate he.... jij zou je aanrecht met 1x doek erover heen schoonmaken ik doe dat 5x opnieuw.

haha brooooo dit is bij elke antidepressiva :roflol: Niet dat ik te vroeg kwam zonder, maar met is het echt semi-onmogelijk :roflol:

• #5.056
Terug
Naar boven