AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Ik zeg eerlijk ik dacht de eerste weken echt serieus dat ik helemaal niet kwam, maar dat was niet het geval gelukkig :roflol:

Ja 100% man. Het duurt gewoon dermate lang dat de weg dermate "soepel" loopt dat het daarna ook echt onmogelijk wordt. Je moet echt regelmatig veranderen van positie enzo, anders kan je het echt vergeten :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.063
  • #5.066
Anus likken is chill ja

• #5.071
Nou, ik voel me opzich wel chill als ik 2 billen beet heb met m'n handen en ondertussen m'n tong naar binnen druk.

Maar hey, wie ben ik? :dunno:

Hij laat in dit geval zijn eigen anus likken bedoelt hij met ''Anus likken is chill ja''

Laatst bewerkt:
Kifesh hier?

• #5.076
Heb ze toevallig liggen ja, maar krijg snel hoofdpijn en mn hele neus gaat dicht zitten, als ze dan op je gezicht zit dan word t soms beetje moeilijk hahaha

Serieus ik merk er niks van, ik snap het echt niet. Wat voor dier ik ook ben maar met alles heb ik gewoon t*ring veel nodig voor ik iets voel.

Serieus ik merk er niks van, ik snap het echt niet. Wat voor dier ik ook ben maar met alles heb ik gewoon teri

Serieus ik merk er niks van, ik snap het echt niet. Wat voor dier ik ook ben maar met alles heb ik gewoon t*ring veel nodig voor ik iets voel.
Die kamagra dingen moet ik een halve pakken en dan voel ik t al best erg...en geloof me diep inademen terwijl ze op je gezicht zit dat apart... Zuig zo die eierstokken schoon 😝

Die kamagra dingen moet ik een halve pakken en dan voel ik t al best erg...en geloof me diep inademen terwijl ze op je gezicht zit dat apart... Zuig zo die eierstokken schoon 😝
Same lmao, neem maar 1/3de en neus zit dan zo dicht als maar kan

• #5.079
Ik heb serieus alles genomen, behalve dat mijn hartslag omhoog gaat verder gebeurt er weinig met of zonder spul hij blijft toch staan

• #5.080
Even iets anders aanstaande maandag komen mijn homegym spullen binnen. Ik heb matten nodig voor beschadiging en geluidsdemping/anti-slip iemand goeie tips of een linkje?

Terug
Naar boven