Fitness Seller

Kastnation 2020

Het is ook irl serieus prachtig om kleine homofobe gucci petjes de pis lauw te maken. Als je 20cm groter en 30kg zwaarder bent, doen ze je toch niks. Ik heb niks gays in me (bi ook niet) en ben zelfs gelovig, maar ik vind het triest dat mensen worden mishandeld (of alleen al uitgescholden) door hun geaardheid. Is iedereen zijn eigen zaak.

Het is ook irl serieus prachtig om kleine homofobe gucci petjes de pis lauw te maken. Als je 20cm groter en 30kg zwaarder bent, doen ze je toch niks. Ik heb niks gays in me (bi ook niet) en ben zelfs gelovig, maar ik vind het triest dat mensen worden mishandeld (of alleen al uitgescholden) door hun geaardheid. Is iedereen zijn eigen zaak.
Ga je er nou echt een serieus gesprek van maken? Nee toch?

Okay broeders, hier trekken we de grens dus ;)

Het zaad van ne maat kan geen kwaad!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.110
wat hebben jullie met mijn besneden sucuk

De ambiance zit er hier precies in! 😛
Kon maar proberen, zal wat verder door de donkere krochten van het internet gaan zoeken!

• #5.114
Ondertussen ben ik al 11 weken aan het cruisen op 250mg test-e pw, gewicht altijd nog steeds 96kg. Letterlijk 0 maar dan echt 0 training gedaan de afgelopen 11 weken.

Lockdown kwam goed van pas, huisje kunnen afmaken. Tattoo nog steeds in proces 26 maart laatste dag sessie staan.

• #5.115
Morgen eerste gym sessie na 12 weken jongens

18241D36-E00E-4A05-BBC5-482CAA2E4EFF.jpeg

Heb nog meer besteld komt ergens april. Tijd om te knallen kan niet wachten, nu alles op zijn plek valt. Morgen ochtend gelijk wegen.

Zal niet lang duren voordat ik mijn blast ga beginnen. Dacht dit keer aan het volgende

Week 1-10 Test-e 750mg
Week 1-10 Deca 500mg
Week 1-6 100mg anapolan(echte)

Succes met je kuur.

Vraagje: heb jij weleens een vreselijke hoestbui na een injectie?

Morgen eerste gym sessie na 12 weken jongens

18241D36-E00E-4A05-BBC5-482CAA2E4EFF.jpeg

Heb nog meer besteld komt ergens april. Tijd om te knallen kan niet wachten, nu alles op zijn plek valt. Morgen ochtend gelijk wegen.

Zal niet lang duren voordat ik mijn blast ga beginnen. Dacht dit keer aan het volgende

Week 1-10 Test-e 750mg
Week 1-10 Deca 500mg
Week 1-6 100mg anapolan(echte)
Lekker man, knallen 🤩

Knallen!

Überhaupt nog van plan terug naar de gym te gaan, of ga je thuis alles doen?

Terug
Naar boven