- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Over 10 weken zitten we al in mei dus dan is het al summershredsz bro
Probeer je mij nou 20 weken aan de tren aan te smeren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over 10 weken zitten we al in mei dus dan is het al summershredsz bro
Wat is er gebeurd man?! Je bent wel bescheiden geworden he (kwam deze net tegen toevallig😂😂)

Wat is er gebeurd man?! Je bent wel bescheiden geworden he (kwam deze net tegen toevallig😂😂)
t*ring dat was wel heftig met die slin, gelukkig kan je het nog navertellen
t*ring man , zou er niet aan moeten denken om het nu al weg te spuiten. Wel beter dat je die doseringen een beetje achter je gelaten hebt zo te zien 👍.tja dat gebeurd er nou he als je niet weet dat 1ml test 250mg test-e is destijds![]()
![]()
![]()
![]()
dacht als ik 10ml, zet zet ik 1000mg test wahahhahah
t*ring man , zou er niet aan moeten denken om het nu al weg te spuiten. Wel beter dat je die doseringen een beetje achter je gelaten hebt zo te zien 👍.
Wat zou je nu eigenlijk als Max dosering gebruiken voor een tren bijvoorbeeld ?
Heb je 2 linkerhanden abi? Te druk zeker met afberen met je rechterMoet wel erbij zeggen, dacht dat ik gister ook nog even zou kunnen trainen na het in elkaar zetten. Maar nee hoor, voordat ik klaar was met die meuk was ik zo een 4 uurtjes verder.
Heb inmiddels al 2500 euro uitgegeven in paar weken tijd aan mijn homegym.
Heb je 2 linkerhanden abi? Te druk zeker met afberen met je rechter
![]()
Heb zelf ook pomp maar fiets wel op tempo, merk geen kracht verlies.Het vreemde is dat ik dat normaal nooit had. De pomp is nu pijnlijk. Denk dat dat zich na verloop van tijd wel gaat vertalen in vermoeidheid en mogelijks krachtverlies. Ik gebruik liever een loopband.
Hebben jullie het zadel niet gewoon te laag staan. Ik fiets redelijk veel maar nooit een pomp.Heb zelf ook pomp maar fiets wel op tempo, merk geen kracht verlies.
Hebben jullie het zadel niet gewoon te laag staan. Ik fiets redelijk veel maar nooit met zadel erop.
Ben @HillR Niet 😋
Klinkt goed! Ben voor het eerst in 4 jaar nog eens aan het cutten lol. Moet nog wennen.Heb zelf ook pomp maar fiets wel op tempo, merk geen kracht verlies.
Dat dacht ik ook, heb hem de vorige keer verhoogd en had al minder last. Zal hem de volgende keer nog wat verhogen. Op een fiets heb ook nooit een pompHebben jullie het zadel niet gewoon te laag staan. Ik fiets redelijk veel maar nooit een pomp.

1000mg test-e 800mg tren max eventueel oral erbij. Oral neem ik 2x per jaar wel 2x6 weken altijd nog.
2 keer per jaar een oral? Volgens DBB dan 2 keer per jaar een nieuwe lever.
Arnold had ook al 7x een nieuwe lever bij 2x per jaar oral.