MuscleMeat

Kastnation 2020

Wat is er gebeurd man?! Je bent wel bescheiden geworden he (kwam deze net tegen toevallig😂😂)

Bijlagen

• 4819BA31-5D15-4259-8AA7-F404E93196F7.jpeg
    4819BA31-5D15-4259-8AA7-F404E93196F7.jpeg
    153,8 KB · Weergaven: 139
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.163
  • #5.164
met 10ml kon ik wel eens die kuiten van @Bokito insmeren

• #5.166
tja dat gebeurd er nou he als je niet weet dat 1ml test 250mg test-e is destijds :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

dacht als ik 10ml, zet zet ik 1000mg test wahahhahah
t*ring man , zou er niet aan moeten denken om het nu al weg te spuiten. Wel beter dat je die doseringen een beetje achter je gelaten hebt zo te zien 👍.

Wat zou je nu eigenlijk als Max dosering gebruiken voor een tren bijvoorbeeld ?

• #5.168
t*ring man , zou er niet aan moeten denken om het nu al weg te spuiten. Wel beter dat je die doseringen een beetje achter je gelaten hebt zo te zien 👍.

Wat zou je nu eigenlijk als Max dosering gebruiken voor een tren bijvoorbeeld ?

1000mg test-e 800mg tren max eventueel oral erbij. Oral neem ik 2x per jaar wel 2x6 weken altijd nog.

Over 4 weken weer 180 bench?

Het vreemde is dat ik dat normaal nooit had. De pomp is nu pijnlijk. Denk dat dat zich na verloop van tijd wel gaat vertalen in vermoeidheid en mogelijks krachtverlies. Ik gebruik liever een loopband.
Heb zelf ook pomp maar fiets wel op tempo, merk geen kracht verlies.

Heb zelf ook pomp maar fiets wel op tempo, merk geen kracht verlies.
Klinkt goed! Ben voor het eerst in 4 jaar nog eens aan het cutten lol. Moet nog wennen.

Hebben jullie het zadel niet gewoon te laag staan. Ik fiets redelijk veel maar nooit een pomp.
Dat dacht ik ook, heb hem de vorige keer verhoogd en had al minder last. Zal hem de volgende keer nog wat verhogen. Op een fiets heb ook nooit een pomp:dunno:

Terug
Naar boven