- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
ik hou echt totaal niet van 2de hands..... ben te autist hiervoor maat

Gewoon even in de Dettol soppen man. Dan is die zo goed als nieuw

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hou echt totaal niet van 2de hands..... ben te autist hiervoor maat

Denk dat deze het hem word
![]()
VirtuFit HTR 2.0 Ergometer Hometrainer - Fitness fiets - 24 programma's - 150 KG | bol
VirtuFit HTR 2.0 Ergometer Hometrainer - Fitness fiets - 24 programma's - Hometrainers - Hometrainer fiets - Lichtgewicht binnenfiets - Belastbaar tot...www.bol.com

Heb inmiddels al 2500 euro uitgegeven in paar weken tijd aan mijn homegym.
Dit is ook de reden waarom ik gestopt was met fietsen als cardio, quads verzuurde veelte snel voor de reward ratio.heb onlangs een soortgelijke tweedehands voor 10euro gekochtsoms doen ze het gewoon weg voor een appel en een ei.
krijg er wel dikke pumps van in m’n quads en hams, iets wat ik niet wil bij cardio.
Dit is ook de reden waarom ik gestopt was met fietsen als cardio, quads verzuurde veelte snel voor de reward ratio.
Ik had niet echt hoge intensiteit maar misschien lag het gewoon aan m’n fiets want die was tweehannds voor 2 tientjes. Chillste vind ik incline lopen maar een loopband kost ook veel geld.Ging je dan niet te hard? Ik doe altijd 20-30 minuten low intensity steady state en ik krijg wel een fijne, lichte pomp in mijn quads, maar meer ook niet. Zeker geen verzuring iig.
Het vreemde is dat ik dat normaal nooit had. De pomp is nu pijnlijk. Denk dat dat zich na verloop van tijd wel gaat vertalen in vermoeidheid en mogelijks krachtverlies. Ik gebruik liever een loopband.Dit is ook de reden waarom ik gestopt was met fietsen als cardio, quads verzuurde veelte snel voor de reward ratio.
Zal gewenning zijn. Begin cut is 5% incline op de loopband ook killing, paar weken in kan je vrij steady 10-15% doen. Maar met fietsen verbrand je zo weinig dat ik het niet waard vind tegenover de pijn.Het vreemde is dat ik dat normaal nooit had. De pomp is nu pijnlijk. Denk dat dat zich na verloop van tijd wel gaat vertalen in vermoeidheid en mogelijks krachtverlies. Ik gebruik liever een loopband.
Heftige investeringen inderdaad...
Maar je moet het maar zo zien met gym equipment, die shit gaat tientallen jaren lang mee... Wie weet heb je nog ooit kleinkinderen die bij opa Col komen trainen met de barbells en schijven die jij nu gekocht hebt.
Ik had niet echt hoge intensiteit maar misschien lag het gewoon aan m’n fiets want die was tweehannds voor 2 tientjes. Chillste vind ik incline lopen maar een loopband kost ook veel geld.

Ja want tren is echt een goede stof voor cardioNu ik die fiets heb besteld kriebelt het wel om aan de tren te gaan zeg.