AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Mijn hometrainer kostte iets van 250 euro ofzo... Dat is voor enigszins fatsoenlijke hometrainer een beetje het minimum. Ik gebruik dat ding nu al een jaar lang elke dag, zonder problemen. Hij is wel een beetje gammel en kraakt van alle kanten als ik er met 110kg op ga zitten.

Die die jij nu hebt gekocht zal wel een stuk steviger en beter zijn. Ziet er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.146
Heb inmiddels al 2500 euro uitgegeven in paar weken tijd aan mijn homegym.

Heb inmiddels al 2500 euro uitgegeven in paar weken tijd aan mijn homegym.

Heftige investeringen inderdaad...

Maar je moet het maar zo zien met gym equipment, die shit gaat tientallen jaren lang mee... Wie weet heb je nog ooit kleinkinderen die bij opa Col komen trainen met de barbells en schijven die jij nu gekocht hebt.

heb onlangs een soortgelijke tweedehands voor 10euro gekocht :o soms doen ze het gewoon weg voor een appel en een ei.

krijg er wel dikke pumps van in m’n quads en hams, iets wat ik niet wil bij cardio.

heb onlangs een soortgelijke tweedehands voor 10euro gekocht :o soms doen ze het gewoon weg voor een appel en een ei.

krijg er wel dikke pumps van in m’n quads en hams, iets wat ik niet wil bij cardio.
Dit is ook de reden waarom ik gestopt was met fietsen als cardio, quads verzuurde veelte snel voor de reward ratio.

Dit is ook de reden waarom ik gestopt was met fietsen als cardio, quads verzuurde veelte snel voor de reward ratio.

Ging je dan niet te hard? Ik doe altijd 20-30 minuten low intensity steady state en ik krijg wel een fijne, lichte pomp in mijn quads, maar meer ook niet. Zeker geen verzuring iig.

Ging je dan niet te hard? Ik doe altijd 20-30 minuten low intensity steady state en ik krijg wel een fijne, lichte pomp in mijn quads, maar meer ook niet. Zeker geen verzuring iig.
Ik had niet echt hoge intensiteit maar misschien lag het gewoon aan m’n fiets want die was tweehannds voor 2 tientjes. Chillste vind ik incline lopen maar een loopband kost ook veel geld.

Het vreemde is dat ik dat normaal nooit had. De pomp is nu pijnlijk. Denk dat dat zich na verloop van tijd wel gaat vertalen in vermoeidheid en mogelijks krachtverlies. Ik gebruik liever een loopband.

Het vreemde is dat ik dat normaal nooit had. De pomp is nu pijnlijk. Denk dat dat zich na verloop van tijd wel gaat vertalen in vermoeidheid en mogelijks krachtverlies. Ik gebruik liever een loopband.
Zal gewenning zijn. Begin cut is 5% incline op de loopband ook killing, paar weken in kan je vrij steady 10-15% doen. Maar met fietsen verbrand je zo weinig dat ik het niet waard vind tegenover de pijn.

• #5.154
Heftige investeringen inderdaad...

Maar je moet het maar zo zien met gym equipment, die shit gaat tientallen jaren lang mee... Wie weet heb je nog ooit kleinkinderen die bij opa Col komen trainen met de barbells en schijven die jij nu gekocht hebt.

Daarom en ik ben meer me zelf gaan gunnen de laatste tijd, zo heb ik van de week een scooter gekocht en me gym spullen voor een 2500 euro. Tattoo is ook inmiddels bijna af 4k verder weer.

• #5.155
  • #5.157
Nu ik die fiets heb besteld kriebelt het wel om aan de tren te gaan zeg.

• #5.159
Ja want tren is echt een goede stof voor cardio

tren is net als benzine voor mij (superplus98). Ik wil het gewoon perfect plannen alleen ben ik er nog niet uit wanneer precies. Wil precies voor/tijdens de zomer in me tren cycle zitten.

Week 1-10 750mg test-e
Week 1-10 500mg deca
Week 1-6 Oxy 100mg
Week 11-21 500mg test-e
Week 11-21 400mg tren-e
Week 11-16 50mg winstrol/anavar

Wanneer zou ik moeten beginnen :roflol:

Over 10 weken zitten we al in mei dus dan is het al summershredsz bro

Terug
Naar boven